![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa em. Pirate:n jutussa oli kannatusta saanut myös Lokar:n Hod Rod keppi. Tuo kiinnostais minua tuohon CJ-Jeepulaan vaihtaa. Tosin ihan suora ja pitkä malli, joka näyttäis lähes alkuperäiseltä 57-CJ:n vaihdekammelta. Mulla nyt olevan Hurstin T-maticin räikkä ja vaijerisydeemi on ihan hanurista.
Toi Lokari tietysti vaatii, että vaihdelaatikon sijainti on autossa sopivalla kohtaa hollillaan. Se mikä itseä mietityttää on pykälien löytyminen, eli "tatsi". Ilmeisesti Lokareissa ei myöskään näe mistään näytöstä, mikä vaihde on pykälässä. Onkohan kellään palstaa lukevalla kokemusta Lokareista? Kiinnostaa myös noissa, et miten on toteutettu "neutral switch" ja Pakkivalon kytkin, sekä estetty tuo vahingossa pakille suoraan paiskaaminen. ![]() Vaikka joku tuommoinen malli. Viimeksi muokannut Jeep-Antti : 12.11.2008 14:10 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 |
Mikä alennin mikä teho? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.02.2006 22:33 |
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 |
mikä mikä auto.äänestys. | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 09.08.2004 23:07 | |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |