|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
 Lainaus: 
 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 on asiallista keskustelua aiheesta. Jopa modausohjeet BM:n shifteriin loppupäässä. 
				__________________ Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			On helpompi tuo BM kun on ihan vaikka Racersplacen tai US parts kamaa. Art Carria ei tahdo oikein edes Jegs / Summit löytyä.
		 
				__________________ Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Tuossa em. Pirate:n jutussa oli kannatusta saanut myös Lokar:n Hod Rod keppi. Tuo kiinnostais minua tuohon CJ-Jeepulaan vaihtaa. Tosin ihan suora ja pitkä malli, joka näyttäis lähes alkuperäiseltä 57-CJ:n vaihdekammelta. Mulla nyt olevan Hurstin T-maticin räikkä ja vaijerisydeemi on ihan hanurista. Toi Lokari tietysti vaatii, että vaihdelaatikon sijainti on autossa sopivalla kohtaa hollillaan. Se mikä itseä mietityttää on pykälien löytyminen, eli "tatsi". Ilmeisesti Lokareissa ei myöskään näe mistään näytöstä, mikä vaihde on pykälässä. Onkohan kellään palstaa lukevalla kokemusta Lokareista? Kiinnostaa myös noissa, et miten on toteutettu "neutral switch" ja Pakkivalon kytkin, sekä estetty tuo vahingossa pakille suoraan paiskaaminen.  Vaikka joku tuommoinen malli. Viimeksi muokannut Jeep-Antti : 12.11.2008 14:10 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Mun mielestä jossain lokarin versiossa oli noi vahingossa vaihtamiset estetty kepakon sivusiirrolla ennenkuin keppi liikku eteen/taakke. Eli niissä ei ollu tota hienoa nuppia. | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Aivan ...olishan se pitänyt tuolta itsekin löytää. Kyllä tuo on mun seuraava valinta, vaikkei varmasti halvin olekkaan. Orkkis kumijöötsä hanuri vielä lattiaan, reiän ympärille nii mobilistitkin tykkää. Tietysti riippuu paljonkin autosta, mihin tuo on soppeli! | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 | 
| 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Jahkailu lopetettu ja Hurst Quarter Stick tilattu summitista. Samanlainen hyvin pitkälti idealtaan kuin B&M mitä piraatit suositti. Pitäis saada pikku muokkauksella tehtyä sellaseks että voi renkuttaa pakki-dee väliä painamalla liipasinta ja ilman liipasinta ei mee kolmoselta edes vapaalle. Pitää tietty muistaa että hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä, joten katotaan sitte viikon parin päästä kun toi on paikallaan. :-)
		 | 
| 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 toimiiko tuommoinen manuaalikoneiston kanssa? vai oisko jollakin tietoa mikä ois hyvä manuaalikoneiston kanssa? ja mekaanisella siirrolla(th700)? | 
| 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Jos keppi toimii automaattikoneiston kanssa, se toimi samalla laillai manuaalikoneiston kanssa myös. Samoissa kohdissahan ne pykälät on. Toimiiko se hyvin on eri asia. Toi lokar shifteri on kyllä siitä kätevä että siihen saa 32" pitkän kepakon! Sitten kun tulee käännetty kaavio, eli isoin vaihde takana ja ykkönen vapaan vieressä, niin olis hyvä olla erilailla ne stopparit tai "haitat" eri pykälien välillä. Siks noista useimmista kepeistä missä on aina eri versio normi ja käännetylle kaaviolle. Piratella on oikein hyvä artikkeli aiheesta. http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/shifter/ Ja tossa olis 73 vaihtoehtoa th700 käskyttämiseen. http://store.summitracing.com/egnsea...115+4294805820 Räikkäsifterit kannattaa kyllä maastokäytössä mun mielestä unohtaa, gate tyyppinen on logisempi kun veivataan eestaas. Niitä ei ollut summitilla kuin 13 vaihtoehtoa th 700 looraan. Mä oon tykänny tosta omaan th350 tulleeseen quarter stickkiin. Ja samaa löytyy th700 myös. | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 | 
| Mikä alennin mikä teho? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.02.2006 22:33 | 
| tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 | 
| mikä mikä auto.äänestys. | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 09.08.2004 23:07 | |
| Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |