![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuolta löytyisi uusi tankki ja hinta on aika mitätön Suomen hintoihin nähden... http://www.autopartswarehouse.com/de...QRB576814.html
__________________
Ei ole niin hullua ajatusta, että kun yksi sanoo sen leikillään, niin toinen on jo sitä toteuttamassa.... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Joskus aikanaan kokeiltiin korjata ison bronkon takkia juottamalla hopealla. Olis tullut muuten hyvä mutta mitä tarkemmin pohjan puhdisti nuppineulan pään kokoista reikää vaan tuli lisää ja lisää. Suurimmat kun saatiin juottamalla umpeen vein paikalliselle lasikuitu pajalle jossa vetivät korkeapaine ruiskulla ja matolla koko tankin ympäriinsä, lupas että kestää vaikka haurastuu loputkin siitä tankista. Toimi ainakin sen ajan mitä mulla kerkes auto olemaan ja väittäisin että vielä pitkään sen jälkeenkin.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tinaamalla paikattiin joskus Kadetin tankki, ja se kesti kyllä sen pari vuotta mitä tarttikin.
Tietääkö joku onko tämä urbaanilegenda: purukumilla voi paikata bensatankin vuodon, pysyy kiinni eikä liukene? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jep.. Suomeen saa US-PARTsin kautta Dormanin tarvikeosia Nipponiin ja moneen muuhunkin ajopeliin..
http://www.usparts.fi/category.php?a=1&cat=1&group=111 Mites noiden polttoaineputkien kanssa, kun menevät rungon kupeella veemäisesti ja nekin hapristuvat ajan myötä. Onko noiden pakko olla putkea? Mielestäni vahvistettu letku toimisi tuossa paremmin ja pistäisi menemään suojassa rungon sisällä, jos näin on sallittua tehdä?
__________________
Ei ole niin hullua ajatusta, että kun yksi sanoo sen leikillään, niin toinen on jo sitä toteuttamassa.... Viimeksi muokannut NisteR : 04.11.2008 09:50 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kokeile sitä kemiallista metallia ei tarvi ottaa mitään irti muutako tankki tyhjäksi ja paineilmaa sen aikaa että ei enää tihku bensaa reijästä hiekkapaperilla hinkkaa puhtaaksi ja sitten mönjä siihen. Itellä piti ainakin 2 vuotta tuolla menetelmällä kunnes auto meni myyntiin.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
..tuo näyttää tihuuttelevan melkein koko keulapuolen saumasta. Pitäisi saada tilkittyä melkoinen matka tuota saumaa. Helpoin olisi, jos saisi nuo tankin puoliskot toisistaan irti, mutta tämä voipi olla mahdoton tehtävä.
Jos tuo onnistuisi, nin löisi kemiallista metallia vastakappaleisiin ja pulteilla kiinni, nin että tirskuu...
__________________
Ei ole niin hullua ajatusta, että kun yksi sanoo sen leikillään, niin toinen on jo sitä toteuttamassa.... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Jos tarkoitit "rungon sisällä" sitä että olis neliöprofiilin sisällä näkymättömissä, älä tee niin.
Korjauksia tehdessä kannattaa aina miettiä se miten joku tulevaisuudessa riemusta huutaen laikkaa isolla kiekolla runkoputkea. Harmillisia räjähdyksiä vasten kasvoja, autotallien ja talojen paloja jos pensaputket piilossa. Niinkuin kaikessa muussakin rakentelussa, kannattaa tehdä mahdollisimman avoimesti ja arvattavasti sen minkä tekee |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ja saahan noita putkia korvata letkulla. Alunperin lienee syy että noihin putkiin on valmistaja päätynyt, ni on se, että ei ole letkuja tiellä (noi vie paljo vähempi tilaa). Eikä ne rautaputket haperru sinä aikana, kun on auton oletettu elinikä japsien mielestä. (tai autotehtaan yleensä) Esim Hiace, joka o pelkkä työkalu, valmistaja on ajatellut normaalin käyttöiän johonkin 4-6 vuoden tietämille. Ei ne sais autoi myyty kauheesti, jos kaikki autot kestäis surutta sen parikyt vuotta, mitä meillä tääl o tapana niit pitää. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan LJ:n polttoainetankin anturi | LarppaV | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 19.09.2008 17:10 |
| O: hj-60 polttoainetankin ottoputki | vesku.r | O/M/V Muut | 1 | 09.10.2005 19:35 |