![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä pidemmillä riipuilla on mahdollista saada pidemmät joustot.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itellä oli pätkä patessa tälläiset katuuskottavasitymaasturi riiput, edessä 7 cm ja takana 10 cm siis jatkettu alkuperäisestä ja maasto kyky ei juurikaan ollut vakiota parempi mut maantiellä jäätävä,nyt vakiot ja soa. Enkä tule kuuna päivänä laittamaan moisia "korotuksia"
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sumpe <- Höpöhöpö.
Montaks kertaa ajoit metsässä Patella vakioriipuilla. ![]() Omassa oli myös vakioriiput metsässä ensin. Laitoin muutaman reisun jälkeen 5cm pidemmät molempiin päihin. Niissä paikoissa missä ennen jäi ristiriipuntaan menee nyt noilla pidemmillä riipuilla eteenpäin. Maantieajossa ei ollut hirveää vaikutusta ajoon. Huomattavasti suurempi vaikutus oli etuvakaajan poistolla. Kantoihin ja kiviin tökkii kyllä nykyään helpommin se on fakta. Soa tulee ehkä myöhemmin. Halpa ja helppo. Vertailemaan päästään ajo-ominaisuuksia kunhan Sumpe saa soan kuntoon. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Voi sitä jousen rungonpään kiinnitystäkin korottaa niin pysyy pyöränkulmat
kohdallaan.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Laalaan esimerkkikuva
On vissiin noi korotusosat tullu ihan jenkkilästä asti.
Jousitus ja ohjaus pelaa varmaan kohtuu hyvin ![]() ![]() ![]()
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
siitä mallia ottamaan mitoista
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bj:n riipukkeista kysymys? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.02.2006 14:31 | |
Riipukkeista? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.01.2006 21:53 |