![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() tapahtuuko täällä jotain vai oletko saanut hermot? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kävi se ainakin eilen tos pihas pyörähtämässä lehmällä ja kuulemma kumikin palaa ihan eri malliin kun on vaan edes jarrut.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
kaikki aikanaan kaikki aikanaan...
kuvia ei nyt ole laittaa, mutta perähommat rupee oleen valmiina, iskarit täytyy vielä pultata paikalleen ja ne jarrut koittaa saada ilmailtua ja.. ja... ja... kaasarin vaihdoin eilen, laitoin semmosen mallin jossa on jonkinasteinen ryyppy että saa kylmänäkin sen pysyyn käynnissä, sitäkään en vielä ole paljon keriinnyt järkeileen kunhan vain laitoin paikalle ja kokeilin että käy, tv vaijerille täytyy vielä kattella kiinnikkeet ja muuta pientä. tänän naputtelin vielä lohkon kylkeen vastuksen että saa syöttää lehmälle lämpöä tarvittaessa myös valtakunnan verkosta... |
#4
|
||||
|
||||
![]() nyt rupeaa oleen taas kanttura lähes ajokunnossa, pienen koeajon kävin suorittamassakin, ei mitään mainittavaa havaittu, jakiksen keppejä täyty vähän fiksata kun puukalikka lykkäs putken ja panssarin välistä keppien sekaan ja en saanu pikkupuolta pois päältä. jarrut on vielä vähän säätöä vailla, tai lähinnä toinen puoli ottaa vähän huonommin kun en vissiin säätänyt sitä ennen käsijarruvaijerien laittamista lähelle levyä, se täytyy vielä tutkia. melkonen kantotutka toi murikka kyllä nyt on, mutta silti en nyt tässä vaiheessa lähtenyt sitä sheivaileen vielä, tärkeempää oli saada auto muuten liikkuun ja pelaan kaasarissa on nyt ryyppy, liiankin hyvin toimiva sähkömalli... peruutin linnan bj:tä päin kun auto ei pysy kylmänä paikallaan jossei seiso jarrulla ![]() koneessa on vielä semmonen ongelma että jos antaa sille vähäkin kierroksia niin remmit lentää selälleen, tai ainakin laturin hihna on aina väärinpäin ja pari kertaa se on irronnut kokonaan ja onnistunut pudota tehostimen remmien väliin jolloin nekin on lähtenyt paikaltaan. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko hihnapyörät samalla linjalla?
Kun noita hihnapyöriä on useita malleja ja eroja millistä viiteen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
on samalla linjalla... tai no +-0.5mm toleranssilla kun ei niitä sillon kiinnityslaitteen rautoja tehdessä tahtonut saada hitsattua ilman että ne olis vähä vedellyt...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Heitä ne vanhat(vanhanaikaiset) kiilahihnazydeemit romukoppaan ja siirry serpentiini-aikakauteen:
http://www.jegs.com/webapp/wcs/store...%2Bmatchallany |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |