![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Moi, Ensin iso KIITOS järjestäjille hionosti järjestetyistä kisoista ja ensi vuonna toivottavasti ajetaan uudestaa siellä.(Joko voi ilmottautua) Kisa meni erittäin hyvin. Autoon olin erityisen tyytyväinen. Mitään vikaa ei tullut. Lämmöt pysy kurissa ja virtaa akuissa riitti loppuun asti. Kuskilta ja apukuskilta (vaimoni) vaan loppui virta klo 5.20 merkattiin maaliin tulo ajaksi. Ollaan lopputulokseen (15. sija Modissa) aivan tyytyväisiä. Lähdön jälkeen vaan oli ongelmia Rodeo Driven kanssa kun ei meinannut alkaa pelittää, mutta varikko käynti ja ystävällinen nainen( Jonka nimeä en muista edes kysyneeks) joka tappeli kanssa Rodeo Driven kanssa sai kuin saikin oman toimimaan ja antoi meille uudet kartat ja neuvoi miten se toimii. Iso KIITOS sinullekkin. Sen jälkeen ei ollut mitään ongelmia. Huoltomiehelle Vesalle kans erityis kiitos hyvästä huollosta. Parempaa huoltoa ei ole ollut koskaan meillä. Risto&Pirjo M03 Team Tuumaniemi2 Edit: Pari kuvaa... . Edit2: Mikä paha virhe on kuvissa?? ![]() ![]()
__________________
Ne pyörät jotka ei vedä, niin ne jarruttaa... ![]() Viimeksi muokannut rm67 : 16.09.2008 12:34 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Rastipuussa naru, tuostahan joutuu häpeäpaaluun...
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
hyvinpitkälti näyttää rastipuusta vinssailtavan?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ai-jaijaijai... Nyt on ollut kyllä teidän kuvientarkistaja vähän unessa täytyy sanoa.. Nooh, enää ei tulokset muutu, mutta omantunnon mukaan voit vaikka kirjoittaa rangaistukseksi 500 sanan esseen otsikolla "En enää koskaan vinssaa rastipuusta":)
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ja auto ihan turhaan kiven päällä.....
Ainakin suikkelilla otettiin tuo n. 1,5minuutissa käymättä kiven päällä. ;-) -sami- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Puolustaudun. Otettiin auto pois rastilta ja ajettiin se sitten kiven viereen ja otettiin se oikea oppisesti auton katolta.
Saatiin pojot siitä. Rangaistus täytäntöön... "En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta""En enää koskaan vinssaa rastipuusta"...... =) Risto
__________________
Ne pyörät jotka ei vedä, niin ne jarruttaa... ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
aivan keskellä juttua on kirjoisutvirhe
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset myös tiimin S07 puolesta loistavista kisajärjestelyistä että maastoista. Kaikille löytyi mieluisaa maastoa, oli suota, kalliota sekä normaalia metsämaastoa.
Meitin tiimin kisa meni yli odotusten ottaen huomioon ennakko-odotukset. Kuski (eli minä) olin pari edeltävää viikkoa kovassa flunssassa ja lisäksi viimeisen viikon duunireissussa. Kun kotiuduin ja pääsin lääkäriin niin diagnoosi oli tyly: keuhkokuume. Lisäksi kun rakennettiin to iltana autoa kisakuntoon niin PeteTurulta noudettu jäähdytin vuosi kuin seula ja joku oli jo yrittänyt paikata sitä kuuluisalla sikakitillä. Päätettiin kuitenkin lähteä reissuun. Perjantai ip ajettiin auto kisapaikalle, 120 km boggereilla. Piti pysähtyä 4 kertaa lisäämään vettä kun lämmöt nousi tappiin. Katsastettiin biili ja lähdettiin kotia toipumaan. Kisa aloitettiin rastilta 103, suo-ojien ylityksillä. Menomatkaan meni noin 2 tuntia, ojat olivat suht ok. Takaisintullessa vastaan tuli karu todellisuus kun protovärkit olivat kaivaneen ojat "hieman" aukinaisemmiksi. Lähdettiin kuitenkin koittamaan ja kolmannen ojan ylityksen jälkeen meno tyssäsi kokonaan eteenpäin, joku kanto tjms. oli vastassa vastapenkalla niin että eteenpäin ei ollut mahiksia ilman todellista kalustorikon uhkaa. Taaksepäin mentäessä takavinssinä pitkään palvellut Milemarker päätti sitten pääästää savut ulos ja siinä sitten oltiin reilu 4 tuntia kunnes Jarcca&Foba tuli suzukilla paikalle ja veti meitit ylös. Suuret kiitokset Kavereille avusta! Tämän jälkeen lupasin Jokkelle että ei enää märkiä paikkoja. Ajettiin kisa loppuun asti noutaen helpohkoja rasteja ilman pelkoa kalustorikoista ja suuremmista upotuksista sillä kuskinkaan henkinen vire ei ollut sairauden myötä hirvittävän taisteluhenkinen. Vettä lisättiin kisan aikana jäähdyttäjään 50 litraa, suuri kiitos huollolle veden kuskaamisesta metsään aina kun se loppui kesken. Kaikkeen tähän peilattuna olen todella tyytyväinen reilun 1100:n pisteen saalistamiseen. Tämä oli mun ja Jokken ensimmäinen kisa yhdessä ja paljoa paremmin ei yhteistyö olisi voinut sujua. Meitin kisakausi päättyi tähän, ei lähdetä Hirvensalmelle. Tarttee taas välillä keskittyä torpan rakentamiseen. Kiitos kaikille kisajärjestäjille ja kanssakilpailijoille kuluneesta Cup- kaudesta. Hauskaa on ollut ja toivottavasti tavataan jälleen ensivuonna uudelleen Cup- kilpailuiden parissa. Lisäksi Onnittelut kaikille Cup- voittajille sekä muille palkintosijoille yltäneille. Työnne on ollut kovaa koko raskaan kisakauden. T: Jussi, Team Norppa&Näätä |
#9
|
||||
|
||||
![]() Uhoa
Laitan tässä faktoja.
Huomioda pitää, että vitutus on suuri. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä offroadin kanssa. Lisäksi kirjoittaja on juonut muutaman oluen. Eli sopivat lasit päähän lukijoille. Fakta 1 Mylppy on toiminnallaan nostanut suunnituskisojen arvostusta. Siitä kiitos. Nyt on saatu mukaan protestiaikakin. Fakta 2 Tuloslaskentaohjelmasta tulee ensi kaudelle uusi versio. Fakta 3 Aina kun ohjelmaa muuttaa on mahdollisuus tehdä virhe. Siksi uusi versio kerran vuodessa. Facta 4 Rodeo Drive ohjelmasta tulee uusi versio ensi vuodelle. Facta 5 Ohjelmat tulevat olemaan ilmaisia myös jatkossa. Ongelmat Ongelma 1 Olen lukenut tarkasti ongelmat rastien kuvaamisessa ja tulkinnassa. Nyt on ratkaistu rastilappujen kiinni pysyminen. Siitä kiitokset. Mutta ongelmat ovat taipunut lappu ja väärinpäin kuvattu lappu. Ratkaisu ongelmaan 1 Tämä on käsky/pyyntö/rukous. Laittakaa rastilappu kiinni yläreunasta ja narun pituudeksi 30cm. Lisäksi sääntöihin "lapun pitää olla oikein päin". Rastien tarkastajat katsovat tuhansia tai kymmeniä tuhansia kuvia. Tässä pitää olla järki. 86 ja 98 ongelmat on tämän jälkeen historiaa. Ongelma 2 Hylätyt rastit. Tämä on sitten aivan oma probleema. Ajatelkaa loogisesti. Hyväsytyt rastit on helppo listata. Mutta mikä on hylätty rasti. Dilemma 1 Rasti 69 hylätty. Miten etsit kuvan hylätystä 69 rastista, jos rastin numero ei näy. Dilemma 2 Kuva naapurin akan perseestä. Tuloslaskentaa ei kiinnosta selittää miksi kuva on hylätty, vaikka perse olisikin hyvä. Dilemma 3 Monta kuvaa samasta rastista. Yksi hyväksytty ja muut hylätty kun rastinumeroa ei näy. Pitääkö käydä läpi hylätyt kuvat, jotka on samasta rastista varmuuden vuoksi otettu. Ratkaisu ongelmaan 2 Kaikista kisan ulkopuolisista kuvista tulee 5 miinuspistettä. Jos ei osaa tyhjentää korttia, voi ostaa uuden kortin joka kisaan. Hinta 10-20€ Hyväsymättömistä kuvista voi tehdä listan. Mutta vain kuvien nimistä. Ei voida listata hylättyjä rastinumeroita, koska ne ei ehkä näy tai on yritetty arvata värin. Tämä ei palvele tarvetta. Tätä ei voi ratkaista ilman ongelmia. Vastuu kilpailijoille. Rasti puuttuu hyväsytyistä, silloin yhteys. Vastuu ei voi olla tarkastajilla. Siksi on paperi, jolla ilmoitetaan saadut rastit. Siihen kilpailija vertaa. Kisa oli hieno ja paikka myös!!!! Nyt sitten "Byrocrat" tyylinen lopetus (sorry lainaus). Vesi oli kylmää kun 0,5m mudan läpi ramppeja kaivelin. Eikä itkettänyt yhtään. Toinen kysyy miksi hanasta ei tullut lämmintä vettä. Jos miehessä ei ollut ainesta kysyä mistä sitä lämmintä vettä tulee, niin ole hiljaa. Tää on äijien laji ja myös leidien Tässä tämä Jappe
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mylpylle suuri kiitos! Eihän tuo tietotekniikkapuoli toimis ilman häntä. Rastilappuongelmasta: Eikös niissä rastilapuissa ollu teksti "TuraOffi", joka kertoo, koska lappu on oikein päin? Sääntölisäys varmaan ois paikallaan. Kylmästä vedestä: Itekkin tota hymyilin, että jos vapaaehtosesti tonkii 24h Suomen soita syyskylmällä, ni ei uskois jaksavan itkeä kylmästä kraanavedestä. ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itseasiassa se taisi olla Liisi joka selvitti ton rodeodriveä vaivanneen mystisen onkelman.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |