![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Team Offroadtarvike 6 kiittää kilpailun järjestäjiä hienosti järjestetystä kisasta ja lisäksi erityiskiitokset Esalle varaosista aamuyön tunteina. Kisa meni suht mukavasti, vaikka pientä remonttia jouduttiinkin tekemään matkanvarrella. ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
P19 kiittää ja kumartaa hienosti rakennetusta kisasta. Koko kisan fasiliteetit oli järjestetty todella hienosti ja se aamusauna kruunasi koko paletin!
Harmittaan jäi vain pari asiaa. Sen yhren C303 tiimin laatikkorikko, kun olisivat vain kaapanneet mun laatikon siitä yhdeltä rekan perävaunulta, jossa se oli koko kisan ajan tyrkyllä. Olis kyllä joutanut siihen hätään. Justiin Sen Myllis sinne mulle raahas paikalle. --WANTED-- Toiseksi mun kadonneet hanskat siellä isolla hakkuuaukealla Rauman suuntaan ja se kaikkein perimmäinen rasti. Jos joku on sieltä löytänyt vähänkäytetyt ja hyväkuntoiset moottoripyörähanskat, niin mä tahdon ne takaisin! Ovat olleet mulla jo yli 15 vuotta ja edelleen huippu kunnossa. Itseasiassa mä sain ne 16.3.1993, kun sain moottoripyöräkortin. --WANTED-- Laitetaan vaikka löytöpalkkio niille. |
|
||||
|
||||
![]()
pähämä 69 tiimiltä kiitoksia hyvin järkätystä kisasta ja mahtavista maastoista.
joutu bj:n pesee oikein paloruiskulla ku oli sen verran suo mutelikkoa kerääntyny mukaan. jalat on kyllä pirun kipeet ku melkein koko ajan hiippas räkytäkyn edellä tai perässä. räkytäkyynki kuulema hommataan sähkönen vintturi eteen ku toi mekaaninen on hieman hankala noissa tarkoissa paikoissa ja täytyy tehä joku ankkuri että pääsee puuttomasta paikasta pois. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ai onks ollu peltojen reunoilla olleissa ojissa/lutakoissa ongelmia??? Meki yhessä paikka tökittiin varmaan 3 kertaa jumiin ojaan ja eiku takavinssillä taas pois ja uus yritys. Noh lopulta päästiin sit siltojen kanssa leikkimällä iha ajamalla pois. Ku eihän silloin ole ketään näköpiirissä auttajaks ku ite jumittaa ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ai niin unohtui laittaa aikaisemmin näkyviin.
![]() Tällaista löytötavaraa kantautui kilpailukeskukseen. Kilpailunjohtajaan yhteyttä jos tunnistat liinat tai puunsuojaliinan omaksesi. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
meijät onneks pelasti siivous ryhmä märkä imurilla siint pellon reunus ojasta ja sattu viellä sama märkäimuri rastille 108 (yleisöparkin pellolta ojanpohjalla) samoihin aikoihin ni saatii seki noukittua. |
|
||||
|
||||
![]()
mekin kiitämme ja kuittaamme. huonosti menneen kilpailun jälkeen lämmitti kuitenki cupin kolmas sija. muutama rastialue oli todella pahoja orkkis luokan autolle, kun katseli ohi ajelevia protoja ja modeja tuli ikävä isoja kumeja... kalustoa tuli rikottua välistä oikein huolella ja korjailuille TODELLA ISOKÄSI huollolle, joka hoiti homman kuin unelma! heikkoon kisavireeseen vaikutti eniten varmasti edellisviikon auton rakennus, vakio läjästä kilpuri kuudessa päivässä työn ohella, ja sen kyllä huomas univelan määrästä... turun pojille vielä terkut, ens kaudella kisataan tosissaan... ja sielä huoltoautossa on tosiaan kaksi puupalikkaa...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset minunkin puolesta!
Maanomistajille, kisajärkkäreille, huollon Samu&Ville ja kanssakilpailijoille isokäsi! Kisa, kisapaikka ja maastot olivat mahtavat. Saunakin oli todella upea juttu aamulla kisan jälkeen! -sami- Viimeksi muokannut -sami- : 16.09.2008 11:57 |
|
||||
|
||||
![]() |