|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   jos sillä meinaa offata ni ei sitä 3.3.osta jostain kokonainen cedricki,helpoin todeta koneen kunto ja saa muutakin hyödyllistä mukana,rautakantinen mut alumiinikaan ei ole huono kun tekee jäähdytykselle pikku parannuksia.kaverille valmistu just 2.8 ja kyl 38 15/15" sutii aika rajusti,se on kestoltaan samaa luokkaa mersun koneiden kanssa 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			ivecon tupro mottiahan ovat käyttäneet onnistuneesti täälläkin palstalla jotkut.. nimimerkkejä nyt en äkisti muista.. searchilla vois löytöö.
		 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Mites Discoveryn oma tdi200???
		 | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			höh eí ollu edullisia cedrikkejä yhtään ainakaan nettiautossa mut laureleita kyllä löytys.. minnes asti pitäs tuua tämä kone ja rankun laatikko että kasaisit ne? niin ja entäs mitä oisit mieltä 2.4 turbo diisseli volkkarin koneesta siihen kun halvala sellasen saisin..tai saako sitä edes siihen käymään..
		 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			laurelissa alumiinikantinen sama kone,tosin pumpussa pienenpi nestepää,volvon kone on toinen hyvä vaihtoehto kyllä.lohjalla ois paja.mikä vaan kone/laatikko yhdistelmä onnistuu.
		 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			ikävän pitkä matka täältä kuopiosta sinne asti ajaa tuota..   | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Tervehdys! Vanhaan Rangeen kannattaa ajatella oikeastaan vaan Nissanin Cedrickiä. Se on luja, kutonen, halpa, kevyt ja kohtuullisen kulutuksinen. MB:n 5-kone ei ole ollut kovin kehuttu vaikka niitä paljon onkin. Fiat/Iveco 3,5 on painava malmikasa, mutta kova vääntökone ja TALOUDELLINEN, en kuitenkaan näinä aikoina enää sellaista asentaisi. Alkavat olla jo iäkkäitäkin. Uudempaan Rangeen aivan ehdottomasti MB:n 6-kone. Ainoana puutteena suoraruiskun puutos, muuten loistava paketti. Ja tietenkin TDI 200-koneita alkaa saada jo kohtuullisesti, joskin 500 tkm rullattuja. En tosin pidä LR:n TDI:tä maailman parhaana koneena edelleenkään, mutta talousihme se on. Sitten on nämä välimallin koneet joihin en kovin kesken kajoaisi, kuten BMW:n 6-mukinen, Volkkarin 2,4 (löyhiä ovat, sanovat... ja ihan tosi), Opelin Omegan dieseliä en ole kuullut laitettavan (miksi ei?), Ja mielenkiintoisia vaihtoehtoja; Transiitin suoraruisku TD (onko joku muuten laittanut?), sovitteita ainakin briteistä löytyy, Fiat/Iveco 2,8 (onko tämmösistä kokemusta muuten kuin pakussa?), Mersun CDi (sähköhässäkkää paljon ja liian uusi ja kallis). TT | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Dieselöinti ja VW Country | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 16.08.2015 11:34 | 
| Vähäpäästöisen dieselöinti | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.12.2007 00:41 | 
| Uaz dieselöinti | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.12.2007 08:25 | 
| Dieselöinti | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.09.2005 15:39 | |
| Rangen dieselöinti. | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.08.2003 08:01 |