![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja minähän en siihen sähköiseen mittariin enää turbon hajoamisen jälkeen luottanut kun epäilevä mieli. Niinpä laitoin mekaanisen mittarin, lämpimänä tyhjäkäynnillä 1 bar tai vähän päälle, ajossa enemmän.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
samat ominausuudet löytyy minultakin enkä ole jaksanu asiaan perehtyä.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
meikäläisen katiskassa näyttää ajossa toisiksi ylintä viivaa tai hieman yli sen ja tyhjäkäynnillä kokolailla puoltavaliä.
kilometrejä takana n.420000 ja oljyt NESTE TURBO LXE 15W-40 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia näistä vastauksista. Tarkoitin sillä alemmalla viivalla sitä kaikista alinta viivaa joka on
L kirjaimen kohdalla! Kannattaisko vaihtaa se alkuperäinen anturi uuteen vai onko mittarissa vika? ja mistähän noita antureita sais? Minkä laisia mekaanisia mittareita ootte laittanut ja kuinka toteutaneet niiden asennuksen? Piruku täytyy niin paljo kysellä ku ei oo tiatoo!!! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tehohydro Oy:stä silikoonivaimennettu teollisuusmittari 0-6 bar, konepellissä pystyssä, siintä on teflonteräspunosletku banjoliittimellä turbolle.
Turbo tosin vaihdettu erilaiseen, alkuperäisessä turbossa on öljyn meno putken kanssa eli siihen ei onnistu aivan "bolt on" periaatteella. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Antureita löytyy ainakin toyotalta.Veikkaan et tarvikeosana ei löydy.
Oliskohan hinta ollu jotain 80eur luokaa jos oikein muistan,eli ei ihan ilmanen. Mittari on yleensä kunnossa jos se neula näyttää ees jotain lukemaa ku kääntää käyntiin. Anturiviat taitaa noissa olla varsin yleisiä. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Eli täytyy käydä ostaas mekaaninen mittari ja koittaa löytää sille jostain paikka!(saa mielenrauhan)
voiko sen mittari tuoda sisälle ku sinne tulee kumminki kuuma öljy. No mitä sen mekaanisen mittarin pitäis näyttää lämpösenä ja kylmänä ja kierroksilla ja ilman?? Kiitosta kovasti vastanneille viitseliäisyydestä! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
miksi sen pitää juuri mekaaninen olla? läjässähän kun on kumminkin 12V järjestelmä niin ei tarvi jännitteen alentimienkaan kanssa kikkailla...?
miksei vaikka tämmöistä: http://www.biltema.fi/osteri/osteri....tm&tuote=32172 ei tarvi kabiiniin mitään öljyputkea tuoda.. ainoa jos kovin usein autoa kunnolla uittaa niin siinä tietysti mekaaninen on varmempi.. paineista: jos kilo tyhjäkäynnillä on yli 2 ajossa niin ei huolta.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ.n öljynpaineet | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 19.08.2007 17:30 |
hj:n öljynpaineet | vertti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.03.2007 06:15 |
Patrollin öljynpaineet | psk123 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.02.2007 22:06 |
Öljynpaineet Pajero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.01.2007 07:02 | |
Öljynpaineet?! | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 30.06.2004 23:31 |