Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.08.2008, 19:38
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Angry

Niin Saatana


Luukut kiinni kuvissa saa minunkin ääneni.

Huoltoautohomma lisää turhia vilppimahdollisuuksia, joten ideanikkarin idea "omavaraisuudesta" saa myös kannatusta.
Varaosat mukaan kilpa-autoon ja jos jotain hallitsematonta tapahtuu, niin vasta sitten huoltoauto paikalle (kilpailunjohdon luvalla).

__________________
WORRY

  #2  
Vanha 23.08.2008, 20:46
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.569
Perusasetus

Sammuttimen kuntoisuuden toteaminen?

Vähän hölmö kysymys, ehkä. Lähikaupassa olisi ollut mukavan kevyenoloinen alumiinikuorinen 2kg:n sammutin edulliseen hintaan, niitä olisi saanut 2kpl yhden "merkki"sammuttimen hinnalla.
Pulloissa vaan ei ollut selväkielistä numerosarjaa tms. josta selviäisi kolmannelle osapuolelle pullon ikä.
Maanantaina pitää soitella ja koittaa urkkia myyjäliikkeen isommilta pampuilta asiaa.

Mutta tästä tuli mieleen että onko moinen pullo auttamatta out of question katsastuksessa??
Jos siis kauppiaalta selviää mikä niistä koodeista tarkoittaa valmistusaikaa...

Olisi vaan pari tommosta kevyttä 2kg pulloa mukavampi sirotella autoon kuin yksi isompi...
  #3  
Vanha 23.08.2008, 21:23
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Sammuttimen kuntoisuuden toteaminen?

Vähän hölmö kysymys, ehkä. Lähikaupassa olisi ollut mukavan kevyenoloinen alumiinikuorinen 2kg:n sammutin edulliseen hintaan, niitä olisi saanut 2kpl yhden "merkki"sammuttimen hinnalla.
Pulloissa vaan ei ollut selväkielistä numerosarjaa tms. josta selviäisi kolmannelle osapuolelle pullon ikä.
Maanantaina pitää soitella ja koittaa urkkia myyjäliikkeen isommilta pampuilta asiaa.

Mutta tästä tuli mieleen että onko moinen pullo auttamatta out of question katsastuksessa??
Jos siis kauppiaalta selviää mikä niistä koodeista tarkoittaa valmistusaikaa...

Olisi vaan pari tommosta kevyttä 2kg pulloa mukavampi sirotella autoon kuin yksi isompi...
Avrolle pojot sammutin topicista....

Ens kaudele on tulossa muutoksia sammutin säänmtöön...

Kunhan saatas noi motonetin/bilhelvetin ns.sammuttimet pois tuolta autoista ja satas kunon sammutimet tilalle.....


Tulee muuttumaan ...vs,,,,,,, sammutusluokka/kg.


Tottakai tehdään.ns.ylimenokausi motonetin sammutimien käyttäjille...




Edelleenj apparan varikkomontiusta,lankattome
an neyttin päästä.....


A>ntake anteksa.kirjotus nvihre t.....
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
  #4  
Vanha 23.08.2008, 21:05
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Luukut kiinni kuvissa saa minunkin ääneni.

Huoltoautohomma lisää turhia vilppimahdollisuuksia, joten ideanikkarin idea "omavaraisuudesta" saa myös kannatusta.
Varaosat mukaan kilpa-autoon ja jos jotain hallitsematonta tapahtuu, niin vasta sitten huoltoauto paikalle (kilpailunjohdon luvalla).
Luukut kii vaa.. Mut mitä noista huoltoautohommista vois tulla vilppei? Niinku kertokaas esimerkkei? Joo, tottakai voi tulla kaikenlaista, mut millä tavalla voidaan huoltoautolla vaikuttaa siihe, että rasti löytyy ja kilpuri saadaan siihe lähelle?
Olen kai sitte hiuka tyhmä, mut en ole keksiny sitä, miten huoltoautohommilla voidaan auttaa sitä perusideaa. Vai onko se enää perusidea?
  #5  
Vanha 23.08.2008, 21:20
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.289
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Luukut kiinni kuvissa saa minunkin ääneni.

Huoltoautohomma lisää turhia vilppimahdollisuuksia, joten ideanikkarin idea "omavaraisuudesta" saa myös kannatusta.
Varaosat mukaan kilpa-autoon ja jos jotain hallitsematonta tapahtuu, niin vasta sitten huoltoauto paikalle (kilpailunjohdon luvalla).
"Vapaa" huoltaminen oikeastaan alentaa kisakustannuksia. Jos ja kun jotain hajoaa, on mahdollista jatkaa kisaa eikä mene kaikki panostus niin helposti hukkaan. Tietty auton paino ja mukana pyörivät (irtonaiset) varaosat vähenee kun ne voi lastata huoltoautoon. Ja saa kaveritkin mukaan matkaan. Pitäiskö olla kilpa-auto, kavereilla toinen auto ja kolmantena huoltoauto odottamassa kisakeskuksessa? Huoltoauton kanssa ei välttämättä tarvitse nilkuttaa rikkinäisellä autolla kisakeskukseen. (kun se kyydin saaminen huoltoautoa hakemaan on kuitenkin hankalaa) Tietty omien osien ja bensojen kuskaaminen tekis lajista vielä enemmän "selviytymistä", mutta taas vähän kalliimpaa?
Viestiketju on lukittu

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 03:50 (GMT +2).