![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikös Niinimäen Classic rantakirppu ollut just tuollaisella konstruktiolla? Itsellä myös haaveissa,jos joku päivä rakentaisi samanlaisen keskimoottori härpättimen. Etuvetoisen mootori/automaattipaketti keskelle runkoa pitkittäin, ja siihen olisi aivan pakko saada Suzuki Carry pickupin hytti keulille ![]() Tartteekos se enää jakolaatikkoa väliin jos vetää kardaanit suoraan akseleille vetareiden laipoilta?
Viimeksi muokannut Racingrabbit : 20.08.2008 22:02 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
eikös se välitys tule aika tiuhaksi ilman jakoaskiakin kun tule kahdet perävälitykset peräkkäin..? Eli ennemminkin tiellä ajo voi olla aika tuskaisaa..?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikös niissä norjalaisissa Trial kilpureissa mitä Luumäen kisoissa vieraili ollut kanssa näin toteutettu?
Portaalien perävälitys varmasti jeesaa, vielä jos laatikko olis automaatti niin mikä jottei, luulis olevan välitysten kohdallaan? Ainut ongelma mikä on itselle tullut mieleen niin vetarit jäävät kuskin puolelle kun taas perämurikat yleensä on apukuskin puolella? Eli vaatis akseliputkien muokkausta... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
3K tekniikka | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.07.2010 10:17 |
M: BMW TD tekniikka. | iroc | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 14.02.2007 22:41 |
Suzukin jakolaatikon etuvedon pikkulaakerin vaihto | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.10.2006 14:47 |
M/V KE-20 Tekniikka | Poor | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.09.2006 18:41 |
m: Mj / Xj tekniikka | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 21.07.2003 17:47 |