Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.08.2008, 21:43
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Keltaisesta nupista saa nopean nelivedon kytkettyä kuten baxxter kertoi.
Tuo series1-manuaalista luettu lienee täysin s1-kohtaista.
Omaa ykkössarjalaista en ole vielä tarkemmin tutkinut, enkä usko että on tarvettakaan avata askia siitä.
Voin tietenkin yrittää dokumentoida talven mittaan tuon yhden kakkossarjalaisen rempan ja siitä erityisesti tuon vaihteiston osuuden.

Lainaus:
Aikaisemmin luulin, että nopea neliveto kytketään painamalla tuo nappi alas ja nopea takaveto saadaan takaisin käyttämällä hitaalla puolella ja vaihdettaessa taas nopea takaveto, pitäisi namiskan pompata ylös.
Näin homma siis s2 ja s3.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.08.2008, 22:14
james_III:n Avatar
james_III james_III ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.11.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.198
Perusasetus

Keltanen nuppi tosiaan kytkee nopean nelivedon. Jakolaatikon keppiä käyttämällä hitaalla, keltasen nupin pitäs pompata ylös. Kannattaa sitte huomioida esim hinaamisessa että jakolaatikon ollessa vapaalla tai hitaalla, neliveto on kytketty päälle, keltasen kepin asennolla on merkitystä ainoastaan jakolaatikon ollessa nopealla puolella.
__________________
Offi videoita: klik
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.08.2008, 09:17
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Kiitoksia! Nyt alkaa kuulostaa järkevältä. Tosin en huomannut sen pomppaavan ylös missään tilanteessa mutta käsin liikutettaessa nousee ja laskee ihan terveen tuntuisesti. Tästä on hyvä jatkaa...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.08.2008, 10:00
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KarvaTurpa Näytä viesti
Kiitoksia! Nyt alkaa kuulostaa järkevältä. Tosin en huomannut sen pomppaavan ylös missään tilanteessa mutta käsin liikutettaessa nousee ja laskee ihan terveen tuntuisesti. Tästä on hyvä jatkaa...
En olis huolissani vaikka vipstaaki ei pomppaa itsestään ylös, kunhan neliveto lähtee pois päältä. Eli kannattaa tarkastaa että oikeasti toimii.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43
Myydään Fondmetal 15" + 31"*10,5" Colway Allterrain Veeaaa O/M/V Renkaat ja vanteet 2 11.09.2008 10:46
kuinka monta kannaketta korin ja rungon välissä ari77 Tekniikka & Jutustelu 4 18.12.2007 21:01
Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissä H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2004 00:13
Mikä vipstaaki Suznassa Tekniikka & Jutustelu 14 25.11.2003 19:32


Sivu luotu: 12:03 (GMT +2).