![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Välitykset aksuloihin ja Trailin välitykset laatikkoon meni pikkusen vituralleen (nimien puolesta). En tiedä, kenen kamoja mikäkin on, pää-asia jotta homma saadaan eteenpäin . Uusi putki on edelleen hankintalistalla, joten jos jollain ylimääräinen, ja sopivan matkan päässä niin yv tahi soittoa, niin saadaan tämäkin kuntoon kunnolla.EDIT: Ammattilainen hitsasi nuo käännöt, amatööri peridit.
Viimeksi muokannut milsim : 16.08.2008 23:12 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Pikku uppia. Valoja ja snorkkelia taiteltu paikalleen, sekä ihan itse laitoin palkit (kun ei osaa mitään, tuntuu pienikin onnistuminen hyvältä), joten tässä on oikeastaan pakon edessä oppinut edes jonkinlaista saumaa tekemään, vaikka vaikiaa on aluksi, kuten kaikki.
Takapään kardaanikulman muutin myös, alkaa olemaan aikas optimaalinen. Uusi etuputki on hommattu, pitää vaan jaksaa jossain vaiheessa se putsailla. Kummallinen vika on kun nelivedon kytkee päälle, siltikään etupää ei vedä. Voiko tämä johtua viturallaan olevasta kuskinpuolen napalukosta? En ole saanut Timpalta vieläkään kuvaa niistä vanhoista etupään pakoista, mutta laitan sen heti tänne kunhan vaan joskun sen saan. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mukavan näköinen hojo, väritys juuri minun makuuni.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Väri on Tumma metsän vihreä, eli likelle sama mitä ameija käyttää omissaan.
Sain fiksattua tuon napalukkohomman, nyt menee päälle, mutta ei mene pois Eli ne navat eivät ole kiinni niissä "rattaissa" , eli eivät vedä niitä mukanaan kun kääntää auki asentoon. Pitää selvitellä kuinka ne kiinnitetään. Lukot eivät ole vielä toiminnassa, mutta pääsin kuitenkin kokeilemaan pihassa nyt mitä hyötyä niistä hemmetin joustoista on ja ero on alkuperäiseen aivan käsittämätön. Auto menee vaikka mihin, jossa vanha jäi jo sutimaan. Käsittämöttömän upeeta. Täytyy sanoa että fiilis ei ole kyllä pitkäään aikaan ollut tämmöinen. Vuoden uurastus takana ja pääsi vähän edes möyrimään niin meinasi kyllä housuun tulla
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Noniin. Projektin seuraava vaihe olisi tämä:
En tiedä mikä oikein on, mutta tuo vakkari on jotenkin aivan v..n tehoton kun ei jaksa edes pienenpuolen ykkösellä vääntää. Syy on varmaankin tässä: Eli pumppu ei kuulema ole hj60 vakkaripummpu, joten osaisiko joku sanoa mikä tämä on ja missä tuossa on se syöttöruuvi? Onko pumppu vaihdettu autoon 05 vai mitä tuo punainen toyotan 05 lätkä lieneen meinaa? Kylkiputket tuli myös laiteltua paikalleen, noista on oikeasti perkuleesti aupua jos haluaa hiukan suojata autoaan isoimmilta kolhuilta. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kyllä se ihan vakiopumpulta näyttää, samanlainen tuo punanen lätkä jokaisessa hj:n pumpussa minkä oon nähnyt.
Tuosta, 2 vaihtoehtoa siihen syötön ropaamiseen, oikeanpuoleinen on huomattavasti helpompi tapa ![]() http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=9622 edit. Ja muista se, että tuo hj60 vakiopumppu ei toimi turbon kanssa kunnolla, syy siihen on tuo alipaineella toimiva syötönsäätö ja se ei todellakaan turbon kanssa toimi.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 12.10.2008 13:25 |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Mistä sul tulee noi valmiit traction barit ja millaset ne on? Hintaa?
oisko tullu jo et sais vaikka kuvaa nähtäväks... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Hj-60 | Luigi81 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.02.2009 06:53 |
| hj60 GX | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.04.2008 16:03 | |
| O:HJ60/61 | O/M/V Muut | 0 | 16.08.2005 19:38 | |
| hj60/61 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 24.08.2004 18:25 | |
| M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |