![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Miekin oon eläny siinä luulossa että maantiellä saa ajaa vaikka 120 km/h jos nopeusrajoitukset antaa myöten ja auto on rekisteröity henkilöautoksi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mielestäni näihin luukku ja ovivirityksiin pitäisi olla vaan sellainen sääntö että takaluukku ei saa ylittää auton leveyttä jolla karsittaisiin teleskooppiluukkujen tms. mahdollisuus. Villen volvossakin tuo putki on siksi että alkuperäinen takaluukku on poistettu ja on kuitenkin haluttu säilyttää luukun tuoma etu. Nämä on tietysti vähän harmaalla alueella nämä asiat mutta mihin se rakenteen keventäminen sitten rajattaisiin. Kohta kaikki ulokkeet autosta on kisakatsastuksessa erikseen tarkastettava ja hyväksyttävä.
|
|
|
||||
|
||||
|
vertailette vaan niitä tuloksia Kuramatojen pisteisiin niin luukkuviritysten tekemiseen käytetty aika olisi kyllä kannattanut käyttää johonkin muuhun[finger]
![]() Onnea PäHäMan kisaajille ja kaikille muillekin menestyneille. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitos myös minun puolestani. Reissu lähti vähän vituiksi heti alkuun kun emännällä palo hermo ja pakkasi kamat ja läx. Eipä siinä mitä, muitakin vastoinkäymisiä sattui paljon mutta hyvä fiilis balansoi hommaa. Rasteja oli mukava viedä mukavan porukan kanssa. Tutustui hienoihin ihmisiin ja oma vittuilunsietokykynikin nousi huomattavan paljon
Hieno kokemus. Eräs perkuleen tärkeä asia jäi mainitsematta ja valitettavasti myös palkitsematta lopussa. Jos olisin saanut päättää, olisi tämä porukka ansainnut isoimman palkinnon. Joku joukkue avusti toista kilpailiaa yli 3h, joka sisälti myös hinauksen kisakeskukseen jolloin kyseinen porukka sai auton korjattua ja pääsi jatkamaan kisaa. Tämä on mielestäni sitä oikeaa henkeä ja ansaitsee ainakin minunkannaltani ison kiitoksen. Kiitos viellä hyvistä nauruista kaikille. En ole niin makeasti nauranut pitkiin aikoihin mitä tämän sakin kanssa sai kihistä. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeps, kiitokset kisasta kaikille tasapuolisesti myös S20 Off Road Oulu/AAryhmä puolesta.
Mitään ihmeempiä vastuksia ei matkalle sattunut, polttoaineen siirtopumppu kyrvähti puoliltapäivin, tarvikkeelta sai huolto onneksi noudettua uuden. Toinen "ongelma" oli se että Bensiinimoottorisen kilpa-ajoneuvomme tankkiin laitettiin kaksikymmentä litraa sinne kuulumatonta ainetta jota myös dieselöljyksi kutsutaan ![]() Peiliin piti enimmäkseen katsoa em. tilanteen alkuperää, oli bensaksi merkityssä kannussa tiisseliä jonka kyllä itse tiesin mutta muilta puuttui se kuuluisa ajatustenlukutaito... Näihin saatiin tuhlattua vajaa kolme tuntia tehokasta peliaikaa, ehkä polttoainetankissa ois hyvä olla pohjaroppu.. Itse ajaminen sujui ihan mukavasti, pysyttiin suurinpiirtein kovalla maalla, jottei kovin suuriin vinssaustalkoisiin joudu ja pääosin pelkillä "nyppäsyillä" selvittiinkin. Sellainen "ärsyttävä" huomio tuli tehtyä että moni rastilappu oli repeytynyt irti narustaan, meni rastin otto hankalaksi kun piti yrittää saada naru pysymään näön vuoksi lapussa roikkumassa ja yrittää samalla ihteään venytellä... aikaisemmin en muista tähän huomiota herättävässä määrin törmänneeni, liekkö materiaalissa eroa vai missä... Viimeksi muokannut Rak : 12.08.2008 12:38 |
|
|
||||
|
||||
|
Tuo "revennyt lappu" ongelma oli Mylpyn ja minun keskustelun aiheena eilen "aftergameissa" ja ideoitiin jotta seuraavana vuonna pitää laittaa metallikaulukset narujen läpivientiin jolloin se ei voi vahingossa revetä millään. Tämä on tääs tulos siitä kun koetetaan kurottaa ja venyttää niin pirusti.
|
|
|
||||
|
||||
Hauskaa oli
Rodeo Drive tiimi kiittää hienoista rasteista. Vaikeusaste oli kohdallaan.
Tätä keskustelua on hienoa lukea. Tekemäni tuloslaskentaohjelma on toiminut. Nyt keskustellaan oikeista asioista, eli kisasta. Ei pelkästä pistelaskennasta. Jeeppi poiki toisen kerran kisoissa. Molemmat kerrat olen itse rikkonut jotain. Aikoinaan rikoin takavetarit lähteämällä käsijarru päällä liikkeelle ja nyt sammutin koneen jäähdytyksen ja unohdin laittaa sen päälle lutakon jälkeen. Jäähdytin räjähti, mutta onneksi yläpäästä. Saatiin 3 tunnin uurastuksen jälkeen paikattua ja kisa jatkui. Tiimissä oli mukana uusi takapenkkiläinen. Ei tarvinnut joka rastilla hypätä kuvattavaksi. Uusi tiimin jäsen huomautti vetoauton väristä. Punainen Jeep ei kuulemma sovi vetoautoksi. Korjasin tilanteen ja tilasin väriin sopivan vetoauton. Tuokin ongelma on sitten korjattu seuraavaan kisaan mennessä ![]() ![]() ![]() ![]() Kiitoksia kaikille.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() ![]() Tämän auton olis voinu hylätä jo katsastuksessa etujousituksen toteutuksesta? (Panhard ja ohjausvarsi ristiin, "jakarit" hitsattu suoraan akseliin.) |
|
|
||||
|
||||
|
Spämmätäämpä huollon ottamia kuvia muutama.
kivikkoon ville hapettaa peruskaasulla kääntelyä ahtaassa paikassa ahdas reitti kivikkoon |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä sekin voi revetä ihan samalla lailla, ei se lisää laminaattimuovin kestoa kovinkaan paljon. Oon tässä yrittänyt miettiä ratkaisua tuohon ja aika lähellä se jo on...kestää rastit vaikka äijän roikkua niissä, jos tarvista on.
-P- Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Siis jotain hyvää tästä meidän hylsystä. Ei pitäisi jäädä ainakaan epäselväksi tuo nopeussääntö, jos ei puhe eikä luetun ymmärtäminen auta. Saatiinpa ainakin keskustelua aikaiseksi. Hyvä niin. Eipähän asian oikea laita paljastu sitten väärässä paikassa, siis kilpailutilanteessa. Tai voisihan sitä sitten järjestää ihan oikeaakin valvontaa, eikä luottaa kilpailijoiden omatoimisuuteen . En ainakaan huomannut missään nopeudenmittausta. Tai sitten se oli erittäin tehokkaasti maastoutettu.
|
![]() |
| Luokat |
| tml |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
| Croatia Trophy | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 2 | 07.08.2005 19:27 |
| Lapland Trophy | JAMANT | Chit-Chat | 2 | 01.06.2005 08:37 |
| Arctic Trophy | Tapahtumat | 8 | 17.03.2005 09:50 | |
| Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |