![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
¨meiltä hylättiin kans nämä kolme kuvaa...mut eipä se vaikuta lopputulokseen.mukava oli kisata,joten kiitos järjestäjille ja reippaalle huolto Reiskalle ja Petelle.montenegro 3 porukat,Jokkeri,Aksu ja Päivi
|
|
|
||||
|
||||
|
kyllä meidän pisteet on muutamassa kisassa laskettu moneen kertaan(orkkiksessa) kun on turkulaisten kanssa menny tiukalle... ollaan itsekin laskettu pisteet joka kerta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Keskimmäisessä kuvassa vois kuvitella, että ois vinssattu rastipuusta ja kolmannessa kuvassa ei näy sitä rastipuuta ollenkaan. Ehkäpä tuosta löytyis jotain selitustä??? Hyvä kuitenkin, että hauskaa oli!
-P-
|
|||
|
|||
|
Tässä nyt päivitetty cup tilanne. Eli original ja prototype luokat ovat jo ratkenneet. Onnea voittajille Harbor Cruicers ja PP Engineering.
PDF: http://www.ruijanpallas.com/linkitet...ne12082008.pdf Excel: http://www.ruijanpallas.com/linkitet...ne12082008.xls |
|
|
||||
|
||||
|
O 01 Harbor Cruisers kiittää ja kumartaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Onnea Matille ja Tepolle vaikka kaiken takana olikin nainen!
|
|
|
||||
|
||||
|
juu 161 ilman taka lautaa haettuna ja 119 takaperi
|
|
|
||||
|
||||
|
JV on kuitenkin kohtuullisen pirteän näköinen!
|
|
|
||||
|
||||
|
Vois kuvitella, että jos kuvittelee rastipuusta vinssaamista niin siitä tulisi sakko eikä kuvan hylky. Eikä sääntöjen mukaan rastipuuta pidä kuvata vaan sitä lappua joten huono selitys tuokin...
|
|
|
||||
|
||||
|
Nii, voihan siellä narun päässä olla yks appareistakin, ellei ole se puu näkyvissä. Sama keskustelu käyty irroitettavasta peräluukusta, jos ei autoa näy myös...
En nyt muista sääntöjen sanamuotoa, onko tuota rastin kiinnityspuuta mainittu. Onhan noita muita rasteja hyväksytty, vaikka ei näy sitä kiinnityspaikkaa. En ossoo sannoo, kun en tarkastunut yhenkään kilpailijan kuveja. Muutamissa kiistanalaisissa olin sitten irvistelemässä suorituksia. Huonoja selityksiä kaikkityynni kuitenkin... Säännöissä pitäisi lukea, että kuvasta täytyy ilmetä yksiselitteisesti otteet rastiin ja autoon, eli ei pelkästään sitä peräluukkua ja rastilappua, vaan myös osa autoa ja puu, johon rasti kiinnitetty. Näin ei tulisi epäselvyyksiä(siitäkään), toisaalta, miksi ottaa huonoja kuvia. Tosin enpähän oo ite yrittänyt vääntää hyvää kuvaa munia myöten suossa seisten 20h valvottuani... Monitahoinen asia, josta voi vääntää kättä, vaikka mualimantappiin asti. Tässäkin pitäis vaan muistaa, että miks tätä ollaan tekemässä, eikä tehä asiasta turhaan mitään yybervakavaa puristamista. -P-
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 12.08.2008 15:56 |
![]() |
| Luokat |
| tml |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
| Croatia Trophy | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 2 | 07.08.2005 19:27 |
| Lapland Trophy | JAMANT | Chit-Chat | 2 | 01.06.2005 08:37 |
| Arctic Trophy | Tapahtumat | 8 | 17.03.2005 09:50 | |
| Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |