![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Juu, näin toimitaan tapauksessa jolloin jotain harvemmin käsiteltyä aihetta kysellään vaikka toistamiseen tai kolmannen kerran MUTTA asia josta löytyy varmaan tuhat kuvaa ja sata sivua juttua netistä, niin suomen kuin lontoon kielläkin, ei pitäisi minusta vaatia enää mitään muuta kuin HAKU-toiminnon käyttöä. Minusta se on foorumin muiden käyttäjien aliarvostusta jos ei viitsi/jaksa/huvita edes yrittää käyttää googlea perusasioiden selvittämiseen vaan ensimmäiseksi näpytellään palstalle se "miten saan 33" leimattua patrolliin" -tyylinen kysymys. Tietysti oman merkin harrastajat jaksavat paremmin niihin vastailla mutta useasti olen suzuki-aiheisissa kysymyksissäkin käskenyt haun käyttöön kun yksinkertaisesti se on ainoa järkevä vastaus siihen "mikä on suzukiin suurin sallittu rengas"-kysymykseen ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noniin. Tuumittu on, ja ainoa järkevä selitys katkeamiselle on u pulttien löysälle jääminen joka mahdollisti pakan pienen elämisen. Nyt on käyty keula kokonaan läpi ja vaihdettu Dopinsonin korottavat pakat joista otettiin alin ja 5 pinna pois jolloin korkeus on noin sentin kaksi korkeampi kuin takapää. Myös takapää tullaan uusimaan niin saapahan rasvattavat kamppeet ja uudet pakat kerralla. Runko on kyllä hirviässä kunnossa. Näyttää pahasti siltä että joutuu hakemaan uuden rungon pohjoisesta, mutta tuleepahan sitten kerralla hyvä. Ei meinaa vaan tässä kisan yhteydessä ehtiä laittelemaan laitetta lainkaan. Viimeyönä touhuttiin tämän kimpussa koko rastinvientiporukan kanssa ja jos ei muuta saatu aikaan niin hiukan väsyneenä ainakin hyvät naurut
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juukasta päristelin tämän kanssa tänään kotiin noin 400 + km. Ei mitään ongelmia RAKENNETUISSA osissa ja mikä parasta, tämä oli aivan perkeleen hyvä ajaa. Ongelmitta tosin ei oltu päästy. Hiukan ennen jyväskylää auto nikotteli ja sammui. Imasi ilmaa jostain. Ilmaus ja taas tielle, sama toistui. Soitto Japelle ja ihmettelyä että mistähän v..ta tämä ilmaa ottaa. Japelta hyvät neuvot ja sain ongelman korjattua. Noin 40km ennen kotopaikkaa paska sammu taas. Ajatelin jotta nyt se petti sit. Koetin kikkailla kaikkea, tosin työkaluina ainoastaan puukko ja pihdit, mutta ei herännyt. Tässä tulee se hauska kohta.
Nafta oli loppu! Tankkasin Kuopiossa ja kun pistooli lakkasi työntämästä ainetta laskin että perkeles 9.2 litraa sadalla, ei paha. Tosin taisi pistooli temppuilla omiaan, sillä kulutukseksi tuli vaatimattomat 19 litraa sadalla. Tarttee varmaan hiukan välityksiä muutella... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jahans, Orimattilan uusiohummeri on siis käyttökuntoinen. Saatiin tosiaan hyvät naurut sen kanssa, kun umpiväsyneenä pajotettiin. Mutta hyvä siitä tuli kyllä
![]() Aika rouhee on kulutus, jos vajaata 20 sadalla imee! Ilmeisesti se ei kuitenkaan pompi samalla lailla kuin eräskin 61:n ![]() Ja ihan varmasti vika ei ollunna käyttäjässä ![]() -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ensiksi pieni "mielenkiintoinen" päivitys. Ajaessani Juukassa Timon hojokalla ravisti se pirusti (tästä kyydissä olevat tietävät enemmän), epäiltiin levyjä ja laakereita yms, tänään Timo soitti ja sano että perkeles se sun karmas oli tarttunu siihenkin. U-pultit oli ihan löysällään! Yksi pultti oli jo tippunut kokonaan! Ei olisi mennyt kauaa niin olisin voinut jopa onnistua uusimaan akselin pyöräytyksen myös tässä laitteessa. Tuon jälkeen olisin kyllä siirtynyt suoraan polkupyöriin enkä olisi uskaltanut ikinä koskea autoon.
Noh sitten itse asiaan. Meinasin mennä kuvaamaan tätä laitosta niin kuvaa ottaessa kamera sanoi sopparin irti, voidaan alkaa puhumaan jo aikas pahakarmaisesta kulkuneuvosta. Varakamera esiin ja sain pari kuvaakin. Yhdessä kuvassa näkyy hyvin toimiva customratkaisu jarruletku/putki virityksestä. Muutoinkin alkaa olemaan huomattavasti terveemmän näköistä etupäässä. Löytyi myös sisähalkaisijaltaan sopivaa teräsputkea josta ajattelin leikata siivut ja laittaa tuohon saumakohtaan ikäänkuin tukemaan, ajetaan minkä kestää, mutta uskoisin että tällä ratkaisulla päästään vähintäänkin kestävään tulokseen. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jokseenkin näyttää omaan silmään kapealta tuo lehtijousen peti tuossa akselin päällä, vai huijaako kuvakulma?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa huijata. Alkuperäinen peti kyseessä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hj-60 | Luigi81 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.02.2009 06:53 |
hj60 GX | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.04.2008 16:03 | |
O:HJ60/61 | O/M/V Muut | 0 | 16.08.2005 19:38 | |
hj60/61 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 24.08.2004 18:25 | |
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |