Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.07.2008, 20:47
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Tuskin on.. mutta kun keulassa on tuo pyhä ympyräkuvio (toyotan symboli) niin kaikki muut tuppaa olemaan citymaastureita...
Jopa uudetkin (retkukeulaiset) hilut ja L-C:t kin on oikeita maastureita vrt. pajero/L-200, Nissan K-C/pathfinder/navara tai ylipäätään muut retkut...

Jos ei ole umpikankiakselit tai min. porttaalit ja 39" vakiona niin se on citymaasturi... ainakin pikselioffissa...

yhYYYY, pitää olla telemiinaketjut kohta alla ja niillekkin ilmatyynyjouset.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.07.2008, 21:03
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ilkeämieliset sanoisivat että suurilla renkailla kompensoidaan ajotaidon puutetta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.07.2008, 21:10
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ilkeämieliset sanoisivat että suurilla renkailla kompensoidaan ajotaidon puutetta.
Heh...toi vois olla jossain tapauksissa totta...
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.07.2008, 21:26
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.290
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Solenoidi Näytä viesti
Ite näin amatöörinä kaipaisin välillä sellaisia artikkeli tyyppisiä juttuja. Vähän niinku tyyliin ajovinkkejä, miten vaihdat lampun tai kytket releeseen kaukovalot. Myöskin juttuja joita käsitellään usein, olisi näppärää löytää artikkelina. Helpottais tota juttujen löytämistä, sillä huomaan ite aika paljon roikkuvani täällä, ton haku toiminnan parissa.
Kyllä niitä artikkeleita saa kirjoittaa tai vaikka tekee koosteet muiden kirjoittamista jutuista. Lopputulos vois olla vaikka tämännäköinen: http://forums.lr4x4.com/index.php?showforum=15
faq.offipalsta.com olis tavallaan oikea osoite artikkeleille, mutta se kuitenkin on hieman irrallaan tästä foorumista eikä sisältöä ole oikein syntynyt?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ilkeämieliset sanoisivat että suurilla renkailla kompensoidaan ajotaidon puutetta.
Suurilla renkailla estetään tylsistyminen ja haukotukset yleisön joukossa..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.07.2008, 21:41
Solenoidi:n Avatar
Solenoidi Solenoidi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: Pohjois-savo, Kaavi
Viestit: 86
Perusasetus

Ei ole syntynyt? Näin amatöörinä, jolla on kotityöläisenä (=paskavaippa rallia) aikaa voi / saa käyttää apuna, jos tulee sellaiseen tarvetta tai muutenkin tarvii apuja... Vaikka en mää mistään vielä tiedäkkään...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.08.2009, 06:06
awd:n Avatar
awd awd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.07
Sijainti: Masala
Viestit: 264
Perusasetus

Tuo offroad.fi osoite meni silloin alta (tosin ei ole ostaja sitä käyttöön ottanut) niin hyvä foorumin alku
silloin loppui, laitoin kuitenkin uuden vastaavan. Toivottavasti sinne saadaan asiallista keskustelua mitsuista.
Foorumi löytyy --> http://www.mitsubishi4wd.com/foorumi/
Eli yksityiskohtaista tietoa ja keskustelua Pajero, L200, L300/Delica Mitsubishi 4x4 autoista.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Foorumi taas toiminnassa offroadjouni Uutiset 0 25.05.2008 11:38
Rc Formula Offroad foorumi Linkit 2 17.10.2006 20:09
uusi foorumi Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 0 08.02.2004 15:37
Frendit foorumi Lars TV / Series 0 14.01.2003 10:33


Sivu luotu: 20:30 (GMT +2).