![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuskin on.. mutta kun keulassa on tuo pyhä ympyräkuvio (toyotan symboli) niin kaikki muut tuppaa olemaan citymaastureita... Jopa uudetkin (retkukeulaiset) hilut ja L-C:t kin on oikeita maastureita vrt. pajero/L-200, Nissan K-C/pathfinder/navara tai ylipäätään muut retkut... Jos ei ole umpikankiakselit tai min. porttaalit ja 39" vakiona niin se on citymaasturi... ainakin pikselioffissa... yhYYYY, pitää olla telemiinaketjut kohta alla ja niillekkin ilmatyynyjouset.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ilkeämieliset sanoisivat että suurilla renkailla kompensoidaan ajotaidon puutetta.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Heh...toi vois olla jossain tapauksissa totta...
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
faq.offipalsta.com olis tavallaan oikea osoite artikkeleille, mutta se kuitenkin on hieman irrallaan tästä foorumista eikä sisältöä ole oikein syntynyt? Suurilla renkailla estetään tylsistyminen ja haukotukset yleisön joukossa.. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ei ole syntynyt? Näin amatöörinä, jolla on kotityöläisenä (=paskavaippa rallia) aikaa voi / saa käyttää apuna, jos tulee sellaiseen tarvetta tai muutenkin tarvii apuja... Vaikka en mää mistään vielä tiedäkkään...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuo offroad.fi osoite meni silloin alta (tosin ei ole ostaja sitä käyttöön ottanut) niin hyvä foorumin alku
silloin loppui, laitoin kuitenkin uuden vastaavan. Toivottavasti sinne saadaan asiallista keskustelua mitsuista. Foorumi löytyy --> http://www.mitsubishi4wd.com/foorumi/ Eli yksityiskohtaista tietoa ja keskustelua Pajero, L200, L300/Delica Mitsubishi 4x4 autoista. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Foorumi taas toiminnassa | offroadjouni | Uutiset | 0 | 25.05.2008 11:38 |
| Rc Formula Offroad foorumi | Linkit | 2 | 17.10.2006 20:09 | |
| uusi foorumi | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.02.2004 15:37 |
| Frendit foorumi | Lars | TV / Series | 0 | 14.01.2003 10:33 |