Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.06.2008, 19:40
jakke61 jakke61 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 30.06.08
Sijainti: Hämeenkyrö
Viestit: 22
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viltsu Näytä viesti
Taas ehdin pitkästä aikaa netin ääreen.... niin niistä pakosarjan laipoista 15e olis hinta ja tietysti toimitus kulut. Itsellä pakosarja on yhtä mutkaa vaille valmis. Teen kun ehdin oman topicin sille projektille sit tulee kuvia. Mitä eroa muuten on 60 ja 61:n syöttö pumpuissa...?

onko nää laipat kokonaisia vai moni osanen...?
Jos kokonainen niin voisin yhden ostaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.07.2008, 18:51
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

No perkele, nyt toimii auto ! Tyhjäkäynti vähän isolla vielä, 1500rpm ja syötöt tosi pienellä ku vähä vaan pölläyttää ku lyö lämän lattiaan ja kaasuvaijerissa löysää ku ottaa vaa ~2600rpm.. Nyt onki naama täynnä hampaita taas Ja sammutinkin toimii makeasti ~2cm liike vaijerissa niin jo sammuu

siinä paskan mikrofoonin omaavalla kameralla kuvattu vitun huono pätkä
http://www.youtube.com/watch?v=ZWWMnPTxoS8
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.

Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 01.07.2008 20:32
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.07.2008, 22:33
Viltsu:n Avatar
Viltsu Viltsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.08.06
Sijainti: Janakkala, Finland
Viestit: 274
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jakke61 Näytä viesti
onko nää laipat kokonaisia vai moni osanen...?
Jos kokonainen niin voisin yhden ostaa.
Yhdestä kikkareesta laserilla leikattu, pistä yv:tä.. onko miten hoppu..?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.07.2008, 12:42
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Mielenkiintoista taas kerran... Viimeks kun talvella asennettiin turbo autoon, meni jarrut sitte testiajolla hajalle, pääsylinteristä löyty vika, sisempi mäntä saanu iskun siitä stoppari-ruuvista ja oli jumittunu sylinteriin.. Nyt jumalauta, niin täysin sama homma, 5kk sitte uusittu kaikki sisuskalut pääsylinteriin..

Noh, aiheuttaja tällekin jo löyty, että eipä siinä, mutta ihmetyttää vaan, miten voi ihmisellä olla niin hyvä munkki, ku tää on varmaan 4-5 kerta ku jarrut rupee vittuileen sen jälkeen ku on jotain uutta saanu autoon

No se nyt ei tosin muuten harmita niin paljoa, mutta ois ollut nyt kiva käydä testaamassa miten auto vetää, ku sai sen ottaan kierroksia ja tyhjäkäynnin pudotettua sinne ~700rpm. Pikkusen liian rajua ois lähteä ilman jarruja lähteä tonne asutusalueelle sekoileen kaasu pohjassa, ku käsijarruvaijeriki on irrotettu aikaa sitte
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.07.2008, 23:14
jonas_k:n Avatar
jonas_k jonas_k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.08
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 815
Perusasetus

Onko sä saannut jarrut toimimaan?
Mulla on kohta myöskin auto valmis, että voisimme joskus mennä koeajolle?

Viimeksi muokannut jonas_k : 09.07.2008 23:17
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.07.2008, 23:40
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Turpo-Urpo Näytä viesti
meni jarrut sitte testiajolla hajalle, pääsylinteristä löyty vika, sisempi mäntä saanu iskun siitä stoppari-ruuvista ja oli jumittunu sylinteriin.. Nyt jumalauta, niin täysin sama homma, 5kk sitte uusittu kaikki sisuskalut pääsylinteriin..
Mulla on kans käyny tuollain. Edellinen omistaja tahi joku remontinkorjaaja ei ilmeisesti joko tienny tai ei vaan viittiny työntää sitä sisempää mäntää ekaks meisselillä tms. pohjaan asti ennen sen ruuvin kiristämistä lähes katkeamispisteeseen...
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.07.2008, 01:42
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Joo just tulin ajamalla kotiin sillä Jotain joutuu nyt keksiä tuon kaasupolkimen kans, meinaan vaan, että en aio ostaa lyijykenkiä sen takia, että sitä jaksaa painaa Ja eipä oo hirveen kauniit sävelet ku kylkiputken teki, joutunee vetää loppuun asti sen.. Viheltää silti kivasti ku ikkuna auki ajaa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.07.2008, 16:20
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Sain tuossa ex-appiukolta ilmaseks HJ:n oman alkuperäsen pumpun ja lähetän sen nyt heti alkuviikosta mynädiiselille tehtäväks "kaikki irti"-periaatteella. Alkaa kyrpimään tuo kaasupolkimen jäykkyys, kun ei tuolla oikeen kaupungissa ainakaan pysty ajamaan, ku tasakaasun pitäminen on lähes mahottomuus tuolla kuorma-auton säätimellä. Jostain turbodiesel W124 mersusta pitäs se säädin saada, tai sitten yli -88 vuosimallia olevasta vapari 124-koppasesta myöskin käy, niin siinä ois myöskin se ahdonalainen syöttö mukana ja ihmismäinen kaasu myös
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.07.2008, 13:50
titanix:n Avatar
titanix titanix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: savonmua, Finland.
Viestit: 459
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Turpo-Urpo Näytä viesti
Alkaa kyrpimään tuo kaasupolkimen jäykkyys, kun ei tuolla oikeen ku tasakaasun pitäminen on lähes mahottomuus tuolla kuorma-auton säätimellä.
tuohan se on semmonen ominaisuus mihin ei oikeen oo mitään helppotusta.itellä on kans joku trartorin/työkoneen säädin niin aika veikee on tuo kaasu poljin,koko aika jäykistyy kun painaa kaasua ja kun erehtyy löysäämään ja uudelleeen yrittää varovasti painaa kaasua niin vetää kaasua itekseen jonkin verran ,mut kyl kait siihen tottuu ,eikä pidä antaa äkkinäiselle tuota kikotinta
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:28 (GMT +2).