![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
onko nää laipat kokonaisia vai moni osanen...? Jos kokonainen niin voisin yhden ostaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No perkele, nyt toimii auto ! Tyhjäkäynti vähän isolla vielä, 1500rpm ja syötöt tosi pienellä ku vähä vaan pölläyttää ku lyö lämän lattiaan ja kaasuvaijerissa löysää ku ottaa vaa ~2600rpm.. Nyt onki naama täynnä hampaita taas
![]() ![]() siinä paskan mikrofoonin omaavalla kameralla kuvattu vitun huono pätkä ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ZWWMnPTxoS8
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 01.07.2008 20:32 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Yhdestä kikkareesta laserilla leikattu, pistä yv:tä.. onko miten hoppu..?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mielenkiintoista taas kerran... Viimeks kun talvella asennettiin turbo autoon, meni jarrut sitte testiajolla hajalle, pääsylinteristä löyty vika, sisempi mäntä saanu iskun siitä stoppari-ruuvista ja oli jumittunu sylinteriin.. Nyt jumalauta, niin täysin sama homma, 5kk sitte uusittu kaikki sisuskalut pääsylinteriin..
Noh, aiheuttaja tällekin jo löyty, että eipä siinä, mutta ihmetyttää vaan, miten voi ihmisellä olla niin hyvä munkki, ku tää on varmaan 4-5 kerta ku jarrut rupee vittuileen sen jälkeen ku on jotain uutta saanu autoon ![]() ![]() No se nyt ei tosin muuten harmita niin paljoa, mutta ois ollut nyt kiva käydä testaamassa miten auto vetää, ku sai sen ottaan kierroksia ja tyhjäkäynnin pudotettua sinne ~700rpm. Pikkusen liian rajua ois lähteä ilman jarruja lähteä tonne asutusalueelle sekoileen kaasu pohjassa, ku käsijarruvaijeriki on irrotettu aikaa sitte
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko sä saannut jarrut toimimaan?
Mulla on kohta myöskin auto valmis, että voisimme joskus mennä koeajolle? ![]() Viimeksi muokannut jonas_k : 09.07.2008 23:17 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kans käyny tuollain. Edellinen omistaja tahi joku remontinkorjaaja ei ilmeisesti joko tienny tai ei vaan viittiny työntää sitä sisempää mäntää ekaks meisselillä tms. pohjaan asti ennen sen ruuvin kiristämistä lähes katkeamispisteeseen...
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo just tulin ajamalla kotiin sillä
![]() ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sain tuossa ex-appiukolta ilmaseks HJ:n oman alkuperäsen pumpun ja lähetän sen nyt heti alkuviikosta mynädiiselille tehtäväks "kaikki irti"-periaatteella. Alkaa kyrpimään tuo kaasupolkimen jäykkyys, kun ei tuolla oikeen kaupungissa ainakaan pysty ajamaan, ku tasakaasun pitäminen on lähes mahottomuus tuolla kuorma-auton säätimellä. Jostain turbodiesel W124 mersusta pitäs se säädin saada, tai sitten yli -88 vuosimallia olevasta vapari 124-koppasesta myöskin käy, niin siinä ois myöskin se ahdonalainen syöttö mukana ja ihmismäinen kaasu myös
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tuohan se on semmonen ominaisuus mihin ei oikeen oo mitään helppotusta.itellä on kans joku trartorin/työkoneen säädin niin aika veikee on tuo kaasu poljin,koko aika jäykistyy kun painaa kaasua ja kun erehtyy löysäämään ja uudelleeen yrittää varovasti painaa kaasua niin vetää kaasua itekseen jonkin verran ,mut kyl kait siihen tottuu ,eikä pidä antaa äkkinäiselle tuota kikotinta
|