![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Park ferme huoltokielto kuulostaa taas turhan viralliselta, ei varmaan ole keneltäkään pois jos joku vähän läppärin johtoja siellä virittää tjsp. Mutta auton käyttämistä vois rajoittaa. Auton saa käynnistää kerran + 5min ennen omaa lähtöaikaa saa auton käynnistää ja jättää käymään. Ohjaajakokouksen aikana käynnissä olevasta autosta -100 pistettä sakkoa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Savutustestikään ei olis huono...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
tuost park fermee alueen huolto kiellosta ei pidä/saa lipsua.auton on oltava silloin valmis kilpailuun!!kerrankin kun kaikille sama sääntö!!niin jo löytyy halukkuuta lipsumiseen.olisikohan se viisainta valita x-määrä henkilöitä jotka vääntää säännöt.tuovat ehdotuksen julki,olisi esim.pari viikkoa porukoilla aikaa antaa omia näkemyksiään ko.asiaan jonka jälkeen x-henkilöt viilaavat pykälät muottiin.ja se siitä!!parasta tietysti olisi että säännöt olisivat voimassa samoina useamman kauden.tuohon henkilömäärä asiaan....mun puolesta niin paljon ukkoa/akkaa koppiin kuin vaan mahtuu.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja x määrä henkilöitä on olemassa, jotka vääntää säännöt suunnistus-cuppiin ja päättää myös kirjoittamattomat säännöt. Kirjoitetut säännöthän on pysynyt aika samoina alusta asti. Ja ihan sama mitä täällä palstalla sääntöjä toivoo ja kirjoittaa, myös tässä pätee suomalainen asenne "netti on pahasta (paitsi sisäpiirit)" |
|
|||
|
|||
![]()
Vois tehdä 2eri säänöt,toiset niille jotka haluaa niitä jatkuvasti muokata osallistumatta lajiin sen enempää.
Ja toiset joilla kilpailtais ja jotka yritettäs pitää mahdollisimman samanlaisena vuodesta toiseen. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuosta hydrauliohjauksesta, lakikirjakin sanoo että traktorissa saa olla hydrauliohjaus, kunhan tiettyä ohjauspyörän asentoa vastaa määrätty ohjaavien pyörien asento ja jonkinlainen ohjattavuus säilyy moottori sammutettuna. Voisko tätä myös soveltaa protoluokan offikilpureihin? Eihän niitä traktoreiksi tietenkään sais rekisteröityä, mutta ei ne yleensä autoiksikaan kelpaa. Ja traktorillahan saa päästellä 40km/h, liikennetraktorilla 50km/h. |
|
|||
|
|||
![]()
Jaa-a... jos yhdeltä puutuu hanskat nii muutkin ottaa hanskat pois.
Ei kai se niinkään mene kun autoja on erilaisia ja tiimejä kans. Toisilla huolto seuraa ja toisilla ei ole huoltoa ja kaikkea siltä väliltä. Sit autot olis pakko myydä kisan jälkeen niinku jokkiksessa niin ei tulis varustelukilpaahttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon10.gif Talking Ei kai. Henkilömäärä rekisteriotteen mukaan, modi ja proto vapaa vyöt kuitenkin kaikille. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Melko kallista!!! Yhdestä säkillisestä saa monta n.2metrin pätkää.
http://www.witre.fi/muovikettinki-25...ki_25230M.html |
|
||||
|
||||
![]()
samoin co2 mittaus,ja vaadin jotta alin sallittu maasturin paino 1500kg !sen alle olevat mönkkäri luokkaan.
apu autoilu pakolliseksi. mitähän muuta älytöntä? Viimeksi muokannut toyota4x4 : 14.06.2008 16:35 |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() -Hyviä ehdotuksia kaikki edellä, mulle on aika sama mitä muutetaan. Pärjäämiseen vaikuttaa muutama asia, taktiikka on yks. Porukan motivaatio ja jaksaminen on kanssa tärkeää. Tuo orggis-luokan taso on kieltämättä joskus kaukana orggismaastureista, mutta pitäiskö sen olla sitä ?? Vaikein päätös sääntöjen osalta on varmasti se 2 vai 3 henkeä per tiimi... Juuri tuo kolmas on suuri apu ja turvallisuustekijäkin monesti. Toisaalta voi miettiä kuka käskee osallistua kahden hengen kiesillä tosissaan ? |
|
||||
|
||||
![]() ittuaatana
autoon nii pal väkee kun mahtuu vöiden ja rek oteen mukaan. luukut max auton leveys. sillee on hyvä. T:mikjusnyybi p.s 9%% red devil on hyvää ja polttariajeluitsta tultiin hinaamala kotiin
t:mikjusnyybi lalli talosta liipolasta |
|
||||
|
||||
![]()
Itse haluaisin edelleen päästä vinssiapinaksi, mutta jos henkilömäärä rajataan kahteen, ei se ole enää todennäköistä. Mun fyysinen voima ja muu suunnistuslahjakkuus kun ei ole huippuluokkaa, joten ainoa vaihtoehto olisi, että minä ajaisin ja joku hullu istuisi mun kyytiin.
Itse ainakin tykkäsin todella paljon viime exyn kokemuksesta ja tuollaiseen hauskanpitoon ilman "menestymistarpeita" olen aivan valmis osallistumaan uudestaan. Eli kannatan rekisteriotteen ja vöiden mukaista osallistujamäärää, tai vaihtoehtoisesti "FUN-luokka" meille ei-tiukkapipoisesti hauskanpitoa haluaville. |
|
||||
|
||||
![]()
Ööh, me varmaan ollaan sitten ihan hölmöjä kun kuvitellaan kisaavamme jotenkin tosissaan kaksistaan Repsikan kanssa. Tuosta kolmannesta kyytiläisestä siis varmaan johtuukin, ettei koskaan olla päästy kakkosta paremmalle sijalle...
|