![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Passaiskohan siihen jonkun muun auton kiekurat jotka korotta 50mm? Tai jos laittas spacerit Edited by - psk123 on 05/03/2008 21:32:40
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nii, käykö mistää pitemmät kierretakajouset tohon?luulis että jossai ois vaa missä?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tuota, tyhmä kyssäri mutta miksi pitää sauvoja kiriä, menettää vain ne vähätkin joustot edestä ja tulee pomppukeula ajaa.
Onko korin korotus rungolta pois suljettu vaihtoehto? Saisi silläkin tilaa renkaille elää joustoissa. |
|
#4
|
|||
|
|||
Niinpä niin..
Komppaan edellistä ja sit viel lisäks et aikoinaan ku tilasin vallilast pakat hiluksiin ja yhteen toiseenki ni paskaa tuli.Omis pakois ei ollu niis haarukois mitää kulutuspalaa letkua tms.joten ne lehtien kyljet kuluu niiltä kohdin kololle ja arvaa sen mistä ne sit katkeaa.Kestivät vajaa 3vuotta,silloin olivat suorat eli paskaa.Kaverin autoon (ln65)laitettiin Vallilan lisälehdet ja olivatkin sitte KUNNON jöötiä! Jotain 8-9mm lattaa lisälehdet ja joustoa oli selkärangassa enempi,pakoissa ei lainkaan.Eli siellä on vissiin käsitys et maastoautossa pitää olla kolmekertaa vakiota jäykemmät pakat?Mitähän ne tuumaa jos niille alkaa neuvomaan miten jousia pitää tehä?Mikä on niiden ammattitaito jos tämmösen tahvon pitää niitä opastaa?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kyl se taitaa tosiaan olla 2" melko maksimi minkä tuota saa jousista nostettua. Dobsonin sauvat on vissiin "pehmeemmät" joten kun ne säätää 2" korkeemmalle kuin normi, niin kyyti on mukavampaa (?).
Taakse minusta ei kannata paljoo alkaa miettimään toisia jousia, jos ei sarjana osta koko alustaa, pistää pari tuumaa paksun limpun jousen ja rungon väliin... Edittiä: niin se este korotukselle on: vetarit ottaa kiinni alatukivarsiin / menevät niin jyrkkään kulmaan että murrokset hajoaa.. Viimeksi muokannut mki : 29.12.2009 23:33 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mulla on kirrattu tosta omasta vääntösuvoja ,että mahtuu 33" pyörimään. Suht hyvä ajaa tuolla tienpäällä ja murroksetkin on kestänä vaikka kulma on muuttuna.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joo, mut ei sunkaan oo tarvinnu paljoo yli 2" vetää keulaa ylöspäin?
|
|
#8
|
|||
|
|||
maavara
paljonkos pajerossa on maavaraa perämurikan alla noilla 33" pyörillä, eli onko perämurikka korkeammalla kuin jäykässä akselissa. onkos etuperä keskellä niinkuin takaperä.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Maailmalla ovat laittaneet GR Patun vakiotakavietereitä noihin,saattaapi nostaa jopa 4 tuumaa jos terhakat jouset.Itellä nurkissa oottaa yhet asennusta......
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
| Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
| pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
| Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
| Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 | |