Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #37  
Vanha 21.02.2008, 14:13
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

En tiedä onko HJ/HDJ turbojen asetelmissa todellisuudessa mitään jäykkyyseroa, ne on kuitenkin melkoisen erinäköiset, eli täysin samasta osasta ei ole kyse. Pelkkä oma oletus, että HDJ:n voisi olla jäykempi. Molemmissa levyjousen (käpälien) etäisyys kiinnityspinnasta (vauhtipyörästä)on sama , pitäs toimia suoraan HJ:n vakio painelaakerilla. Painelaakerit on keskenään ihan erilaiset HJ/HDJ, en usko että menee toistensa paikalle ihan heittämällä, mutta ei pitäisi olla tarvettakaan.

Tosin en usko että sinulla tulee mitään tarvetta enää vaihtaa asetelmaa jos et innostu sitä HJ:n konetta enemmän "paineistamaan", eikun ajoa vaan. Tuon vääntöarvon laitoin tuonne vaan jos joku miettii mitä ne ylipäätään kestää, niin ainakin sen se kyseinen paketti kestää ihan hyvin. Pitäs olla joku kytkinlevyn paksuinen vaaka jonka pulttaisi asetelman ja vauhtipyörän väliin niin voisi vertailla eri asetelmien todellisia puristusvoimia, ja sitä miten paljon kiinnityspinnan sorvaaminen vaikuttaa, muuten tämä on pelkkää arvailua.

Timop

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ40 levyjarru ongelma mikkohen Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2008 06:22
M/V: Toyota BJ40 nolimits O/M/V Ajoneuvot 3 13.01.2008 00:04
Toyota runner 2.4TD kuumakäynnistys ongelma tinge Tekniikka & Jutustelu 5 16.08.2007 08:36
Toyota 4runner G58 vaihteisto ongelma Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 11 08.02.2007 18:24
Bj40 Jarru ongelma.. ~BJ40~ Tekniikka & Jutustelu 16 25.08.2006 21:23


Sivu luotu: 07:44 (GMT +2).