![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Taitaa olla etuperä (low pinion) vahvempi peruutuksella, mutta peruuttaessa kuormaa tulee enemmän etupäähän. Varsinkin ylämäessä. Itse peruuttelen varovasti.
Tiuhoilla välityksillä momentti pinionissa ja kardaanissa on pienempi. Just do it! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ ohjausakselin ristikon vaihto | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.05.2008 14:59 |
| Ristikko - mikä ristikko? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.11.2005 21:06 |
| M; Blazer etuvetarin ristikot | NORT | O/M/V Muut | 5 | 02.09.2005 17:10 |
| Ristikon kuluminen 0-kulmassa? | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.01.2005 18:01 |
| Uuden ristikon välys | pee | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.08.2004 06:50 |