![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin vanhemmassa patukassa toinen rele oli varsinaiselle hehkulle ja toinen jälkihehkulle. Samoin LäJässä. Älä yhdistä niitä. Mulla oli tuossa LäJässä se päähehkun rele kaput, siksi vaihdoin vain sen.
Sulla voi olla myös häikkää siinä ohjausboxissa, mutta ne ei kyllä juurikaan hajoa. Yleensä sinne boxille tulee tieto moottorin lämpötilasta, hehkujen ottamasta virrasta, moottorin käynnistä jne. Vähän rakenteesta riippuen. Kanattaa katsoa, että boxin liittimet on puhtaat ja koneessa lämpöanturien piuhat kiinni ja kunnossa. Mutta yleisin syy on tuo releiden kärkien palaminen. HJ61 -90 & LJ70 -89 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
neliveto pätkii patrollissa | Patukkamies | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.02.2008 11:47 |
On siinä Patrollissa voimaa | NEeb0 | Chit-Chat | 8 | 10.09.2006 13:52 |
missä vika patrollissa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 26.11.2005 20:07 | |
huono kylmäkäynnistys patrollissa | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2005 20:23 |
Ongelmia patrollissa | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.05.2005 11:18 |