![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kannattanee tehdä muutos akselin tai rungon kiinnikkeeseen suoraan, jolloin liitos saadaan jäykäksi ts. ei siis tehdä erillisistä sovitepalaa iskarin ja alkuperäisen kiinnikkeen väliin. Tällöin vältytään "kaksoisniveleltä" nurjahduksen estämiseksi.
-pojat on poikia...ja likat tekee lisää- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n iskareiden pituus | HJ60_Jussi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.01.2007 23:52 |
auton jatkaminen | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.10.2006 12:53 |
Iskareiden hankintaa | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.05.2006 12:02 |
Iskareiden asento | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.02.2006 14:17 |
RE:BJ-42:sen riipukkeiden jatkaminen? | tp | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.12.2004 08:40 |