Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.12.2005, 00:56
LENNY LENNY ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.06.05
Sijainti: Nokia, Finland.
Viestit: 232
Perusasetus

Otan osaa... Tällaisissa jutuissa valtiolla täytyis olla sen verran munaa,että ilmoittaa esim. puolta vuotta aiemmin mitä päättävät.Siinä moni kansalainen ehtis laittaa kalunsa kuntoon ja kilpiin..

Ryssämäistä menoa

***Feel the power of...NIVA***
SORONÓ Off-Road Team #2

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paku rekisteriin?+ Heikki L Chit-Chat 28 03.12.2007 08:02
yj wrangler rekisteriin? hurley Tekniikka & Jutustelu 17 11.10.2006 20:33
Uudempia kuvia tästä proto-kilpurista????? Jare Tekniikka & Jutustelu 37 10.04.2006 15:43
Uazeja saksassa UUSIA Calmari Linkit 0 15.09.2005 17:03
UAZ 31512 rekisteriin samisami2 Tekniikka & Jutustelu 23 29.12.2004 11:40


Sivu luotu: 17:26 (GMT +2).