Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 01.12.2005, 20:37
lepuska lepuska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.10.05
Sijainti: Raahe, Suomi
Viestit: 43
Perusasetus

siis tuo 600-650 astetta oli nimenomaan ahtimen jälkeen?? Onko lämpötilaero iso ennen ja jälkeen ahtimen. Jäähtynee jonkin verran matkalla ahtimen läpi???

Miten tuon pakopaineen kanssa... kuinkahan paljon alkaa olla liikaa, kun menee yli ahtopaineen. Itsellä oli ahtopaine ~0,8bar ja pakopaine ~1,2bar. Onkohan jo liikaa??

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pakokaasun lämpötilamittarista Tekniikka & Jutustelu 43 11.12.2007 00:54
Pakokaasun lämpömittari? Repro Tekniikka & Jutustelu 0 04.05.2006 18:02
Pakokaasun takaisin kierrätys. Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 11 27.03.2006 17:45
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Koneen lämmöt korkeallako? MIC4-90 Vuosimallit 1984-1996 43 23.08.2003 17:21


Sivu luotu: 05:39 (GMT +2).