![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
siis tuo 600-650 astetta oli nimenomaan ahtimen jälkeen?? Onko lämpötilaero iso ennen ja jälkeen ahtimen. Jäähtynee jonkin verran matkalla ahtimen läpi???
Miten tuon pakopaineen kanssa... kuinkahan paljon alkaa olla liikaa, kun menee yli ahtopaineen. Itsellä oli ahtopaine ~0,8bar ja pakopaine ~1,2bar. Onkohan jo liikaa?? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pakokaasun lämpötilamittarista | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 11.12.2007 00:54 | |
Pakokaasun lämpömittari? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.05.2006 18:02 |
Pakokaasun takaisin kierrätys. | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.03.2006 17:45 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Koneen lämmöt korkeallako? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 43 | 23.08.2003 17:21 |