Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.12.2025, 16:04
Mottimestari Mottimestari ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 03.12.25
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1
Perusasetus

Hilux 2004 2KD-FTV


Moro, onko porukalla tietoa mikä vois olla hiluksissa kun joskus saattaa sammua tyhjäkäynnillä ja välillä tasakaasulla nykii/puutuu. Rupeaa mielestäni oireilemaan kun on ajanut +50km eli silloin kun paikat jo lämmenneet. Muuten pelaa hienosti ja lähtee käyntiinkin avainta näpäyttämällä.

Common rail pumppu, suutin vai scv venttiili? Vikavaloa ei sytytä missään vaiheessa ja polttoainesuodatin juuri vaihdettu.

Pääseekös näihin autocomilla/delphillä käsiksi jos hommaisi adapterin että saa piuhan nokkaan?

Volvojen kanssa pelannut koko ikäni ja nyt ensimmäinen hiluksi alla.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 21:24 (GMT +2).