![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Hilux 2004 2KD-FTVMoro, onko porukalla tietoa mikä vois olla hiluksissa kun joskus saattaa sammua tyhjäkäynnillä ja välillä tasakaasulla nykii/puutuu. Rupeaa mielestäni oireilemaan kun on ajanut +50km eli silloin kun paikat jo lämmenneet. Muuten pelaa hienosti ja lähtee käyntiinkin avainta näpäyttämällä. Common rail pumppu, suutin vai scv venttiili? Vikavaloa ei sytytä missään vaiheessa ja polttoainesuodatin juuri vaihdettu. Pääseekös näihin autocomilla/delphillä käsiksi jos hommaisi adapterin että saa piuhan nokkaan? Volvojen kanssa pelannut koko ikäni ja nyt ensimmäinen hiluksi alla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |