![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikö lie sytkä sekaisin. Tarkasta jollain meisselillä milloin on ykkönen puristamassa ja siitä sit jakajalle ykkönen ja tulpanjohdot oikeeseen järjestykseen. Aukeehan kärjet ja menee kiinni?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
10 astetta se merkki vauhtipyörässä. Jakaja käytetty irti puhdistettu ja kärjet säädetty. Tulpanjohdot oikein kokeiltu myös ristiin ei muutakuin potsaa. Oikeinpäin lähtee justjust käyntiin ryyppy päällä. Jakajaa säädetty startatessa edestakas ei vaikutusta postitiivisesti. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko kone aiemmin käynyt kunnolla, vai tullut sinulle käymättömänä projektina?
Mikäli sinulla pyörii nurkissa toinen kaasutin, niin testaappa sillä. Noden kaasarit aika murheen kryynejä.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Päivää.
Tänään tuli Kiinasta uusi kaasutin ja sen sain paikoilleen. Malli on joku sinnepäin alipaine letku lähtöjä ja sellaista. 13200-77100 Carb Carburetor For Suzuki SJ410 F10A ST100 LJ81 Samurai Carry ST308 No kuitenkin käyntiin ei lähde kuin startilla jatkuvasti pyöritettynä. Kipinä ensi luokkainen ajoitus ja sytytys tarkistettu ajoitettu kahteen kertaan. Heittäisin tuon etuvastuspuolan hiiteen mutta sen kautta on rakennettu varoitus valot että korvasin sen kunnollisella normaalilla puolalla. Jos nuo johdot voisi ohittaa? Ja uuden bensapumpun hommaa kun taas tilipäivä, sen jälkeen jos ei toimi menee myyntiin.... Ps. Onko nää ikinä käynyt jotenkin tuntuu kyllä toivottomalta vehkeeltä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tutki, että imusarjaan menevä kampikammion tuuletusletku on kiinni. Oikeastaan tärkeämpi juttu on varmistaa, että letkussa oleva venttiili on kunnossa. Tässä netistä napattu random kuva.
https://www.suzuki-forums.com/attach...raw-jpg.12165/ Kokeilua varten tämä yhde kannattaa tulpata kokonaan. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
laita suora virta puolaan jos vaikka virtalukko on kyketty väärin ja katkaisee virran puolalle kun lopetat starttaamisen
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
”Puola esivastuksineen ja johdotukset liitokset uusittu.”
Jos ennen tätä remontinkorjuuta toiminut niin jotakin lienee pielessä, johdot periaatteessa oikein mutta silti joku väärin. Suostuuko käymään edes pienen hetken pilotilla tai hyppysellisellä bensaa suoraan kaasarin nielusta sisään? |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Koittaisin kokeilla jollain ihan tavan puolalla mahdollisimman simppelillä kytkennällä. Virtaa suoraan akulta jne.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Syttyykö mittariston valot On asennossa?
Meillä suikka starttasi mutta ei jäänyt käyntiin. Ja toimi hyvin sitten tuolla puolan hyppylangalla. ( ja mittaristoon syttyi valot normaalisti) Oli sulake rikki . Muistaakseni oikeanpuoleinen. Lanka ehjän näköinen eli tärinästä irronnut kosketus pinta. Uudella sulakeella rupesi toimimaan |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Vianhaku kannattaa tehdä järjestelmällisesti. Selvittää mikä toimii ja mikä ei. Korjata sitten vaan viat. Vaihtamalla vimmatusti osia ja tekemällä "patenttikytkentöjä" saattaa tehdä vaan uusia vikoja javianhaku vaikeutuu entisestään.
- puolan sähköistä. Mittarillahan se selviää tuleeko ensio puolelle sähköt kun virta päällä ja erikseen startatessa. Etuvastuksen poistossa kannattaa varmistaa, että puola on tarkoitettu köytettäväksi ilman etuvastusta. Jos ei niin saattaa kärähtää ja polttaa kärjet. Mieleen tulevia perustarkistuksia. - aikaisemmin mainittu imusarjan ilmavuodot - mittaa puristuspaineet. (joku venttiili jääny kantamaan) - varmista vielä kerran nokan ajoitus ja remmin kireys ettei ole hypänny hampaalta. - sytytyksen ajoitusmerkistä. Ykkösen YKK varmistettuna, että on työtahdilla (venttiilit kiinni). - tulppien kunto. Onko ulkonäössä eroja sylintereiden välillä. Ovatko kastuneet ? Mahdollisesti pahasti karstoittuneet? - jos käy edes hetken niin lämpiääkö/kuumeneeko kaikki pakosarjan lähdöt samalla tavalla? - Tuleeko kaasarille bensaa? Onko bensa jotain vuosikausia seissyttä? Kerro vielä tarkemmin käyttäytymisestä. Mitä tapahtuu startatessa ja mitä kun startin päästää? |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hajonneen auton saaminen pois metsästä | yypy | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 01.01.2012 20:15 |
paperittoman skootterin saaminen rekisteriin | Heguli | Chit-Chat | 8 | 20.11.2011 13:41 |
M Suzuki sj 410 vm 1987 | joojoomies | O/M/V Muut | 2 | 25.10.2005 21:05 |
ECM-koodien esille saaminen. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 01.07.2002 07:11 |