Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.04.2005, 22:15
Kupla:n Avatar
Kupla Kupla ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.12.03
Sijainti: Pelkosenniemi, Finland.
Viestit: 577
Perusasetus

Elikkäs siitä namiskasta kun painat, niin kytkee nelivedon päälle. Napalukot pitää tietenkin olla kiinni jos meinaa nelivedolla ajaa. Ja sitä keppiä kun vedät taaksepäin niin kytkee hitaan nelivedon päälle...


www.nalle-offroad.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj-70 hidas.. ohvipete Tekniikka & Jutustelu 9 15.04.2008 12:08
RJ:n hidas puoli + napalukot RoJu Tekniikka & Jutustelu 14 24.12.2007 11:28
lj 70.hidas neliveto ei pelitä missä vika?? henteri Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2007 12:05
Orbitroli liian hidas! pyyvama Tekniikka & Jutustelu 7 14.09.2006 09:47
HJ kytkin temppuilee, jakolaatikosta hidas puoli osilpi Tekniikka & Jutustelu 7 10.06.2006 23:21


Sivu luotu: 12:26 (GMT +2).