![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei ainakaan w163 sessa. Eikä niitä tottapuhuen olisi koskaan tarvinnut. Möllin digiboksi hoitaa hommansa siinä määrin hyvin. Mutta 270 vitonen on kyllä hyvä ja kohtuu taloudellinen kattila. Meillä oli keskikulutus jtn.8.5 litran paikkeilla. Jos taas haluat lukot ja V8 niin osta GL, siitä löytyy muutama juttu enemmän kuin möllistä. W163 on jatkuvalla nelikolla jossa keskitasauspyörästö, ja W164 on sitten jo takaveto ja jollain kytkimellä kytketään etuvetoa silloin kun sitä olisi jo tarvittu. W164 ei ole pikkupuolta ellei ole offroad packiä. Tämän kanssa tullee kait sitten se takalukkokin. Hintaansa nähden rahalla saa aikamoisen kasan ikäistään autoa. Ja jossa on ikäisensä auton ominaisuudet. Ihan perhanan hyvä talviauto. Ajonvakautus pelaa paremmin kuin uudemmissa E sarjalaisissa, eli todella hyvin. Ainiin mut sillähän ei tee mitään, eikä sitä saa kehua kun se nössööö.. ![]() Ja nykypykälillähän W163:seen saanee 33” renkaat, tai vastaavat millisarjalaiset. Aiemmin jäi muistaakseni 4mm vajaaksi.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tähän on nyt pakko puuttua vaikka onkin vanha juttu. Kyllä se 164 on ihan yhtälailla jatkuva nelivetoinen kuin 163:kin... Takavetoiseksi noita ei saa. Nimimerkillä 4-matic E alla joka on myös samallalailla jatkuva nelikko keskitasauspyörästöllä. Viimeksi muokannut Mika_T : 04.04.2023 21:49 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Taisi Andy kuitenkin tarkoittaa sitä että se vetää pitävällä pinnalla pelkästään takaa ja kytkee sitten vasta vetoa eteen kun takaset alkaa lipsua.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ei. Vaan voima jakautuu kokoajan myös eteen. =jatkuva neliveto.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Joskus kun noita tutkiskelin, niin tommoinen kuva jäi. Ja tässä asiassa olen mielelläni väärässä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Mitä tuosta ml:stä muinoin on lukenut niin jos autossa ei ole sitä offroad pakettia niin se neliveto on kyllä todella surkea esitys. Ilmeisesti se on silloin suurimmaksi osaksi yksi vetoinen ja se rengas mikä sutii saa kaiken voiman. Se voi olla sitten edessä tai takana. Ilmeisesti se jakolaatikko on myös todella surkea kestämään. Sillä offroad paketilla saa ilmeisesti eri jakolaatikon, joka myös kestää vähän paremmin. Mut siinä se kytkee oikean nelivedon päälle.
Mut mitä tuollaisia on käynyt koeajamassa niin on ne kyllä todella yliarvostettuja autoja. Varsinkin ne halvimman pään pelit. Ne on aivan hirveitä esityksiä ollut kaikki. Aivan läpimätiä, sisusta karmeassa kunnossa, napit täysin kuluneet puhki jne. En tiedä mikä noilla saksalaisilla on kun niiden napit ei kestä käyttöä? Touareg taitaa olla noista nappien kulumisesta malli esimerkki. Ei taida olla olemassakaan touaregiä, mistä ne ei olisi kuluneet? En tiedä miten korean ihmeet tekee namiskuukkelinsa, mutta niissä on hyvin harvoin napit puhkikulunut. En tiedä painetaanko niitä nappeja sitten jotenkin enemmän saksalaisissa autoissa? Muutoinkin ne korean ihmeet tuntuu melko hyvin kestävän kilsoja saksalaisiin verrattuna. Toki ne mätänee ihan samanlailla kuin saksalaiset. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Eikös ML ole amerikan poikien suunnittelema laite
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hj 61 kysymyksiä | Valtsuuv | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.11.2017 11:13 |
| kysymyksiä 2l-t | 60lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.02.2012 21:34 |
| Kysymyksiä HJ-45:stä | burton | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.05.2009 16:04 |
| 2LT-II kysymyksiä | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.08.2006 13:15 |
| Kysymyksiä 86:sta | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 15.10.2002 09:02 | |