![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kyl nää konkarit tietää mistä puhuu ja hyvä et vähä jarruttelevat minu suuria suunnitelmia.. Se on varma et heikot paikat löytyy äkkiä näillä tehotavotteilla, mut polte ottaa voimaa vie voiton järjestä tällä kertaa Mutta.. nuo Sisun akselit rupes kiinnostamaa. Herää muutama kysymys.. Hinta, saatavuus ja tekniset tiedot.. Mikähä näis kokonaisvälitys? planeettanavat vissii on, lukot, paino, leveys?? Varmaa kestäis kovempaaki rääkkiä.. Mokkilaiset ois kans kova sana, mut onkoha nekii jo liia kovilla? Eikä näytä niitäkää hirveemmi myynnis oleva
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Alkuu piti laittaa kaks ahinta, mut sit järkiinnyin. Eiköhä ykskii riitä
![]() ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
On sen verta pieni kuitenkin vielä että sopii hyvin alakierroksille
![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Juu ![]() Saa nähä mite tuo heräilee ja käyttäytyy.. pitäs ilman riittää isolleki kasille. 16 litrasesta scaniasta tuo turbo
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Saattaapi olla että joutuu vähän kierrättämään että ahdin herää 🤣
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Se on varmaan ihan kauheeta odotella niitä ahtoja kun kone antaa vaparina vaan sen 500hp...!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#7
|
||||
|
||||
|
No onha se ny iha kerrassaa hirveetä.. Tupakin kerkee vetässä enne ku mitää tapahtuu näikii laiskas pataraudas
![]() ![]() Nyt ku en muuta päänvaivaa keksiny ni oon mietiskelly typpitikkujen järjellisyyttä täs laitokses.. Mikähä se mahtas olla paras vaihtoehto? Nää nykyset typpikepit, coilöverit, vai jotkut bypasstikut näitte tän hetkiste tikkuje lisäks. Saakelisti kaikkee huomioitavaa ja erillaisia variaatiota jousituksen osalta. Kokemuksia tullu lähinnä Pirate 4x4 sivuja plärätessä ![]() Kovempaan ajoon vissii coiloverit parraimmat ja säästäs mahollisesti swaybarien hinnan, tai ainakii toisen niistä.. Joustoissa sit ovat vähä kankeemmat verrattuna typpitikkuihi. Ajatus näitten järjellisyyestä lähti ku muistin tikun paineen olleen 26bar ajokorkeudes, eli mitähä mahtaa paine olla täydessä sisään joustossa ku painoo tulee häkkiin joku 500kg lisää Lisäsäiliöillä vois tätä ongelmaa avittaa, mut niitäkää en löytäny erillisinä tälle koolle. Vaan eipä tässä kiirettä.. ehkä tääki ongelma on kesää mennessä selvitetty![]() https://www.bigshocks.com/coilover-s...-travel-1.html |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
SISU SA-150 4X4 TOYOTA 4RUNNER LN130 x2 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Noin A-45 eli Proto. Masi ja 4x4 Karhu vetopyörästö 1,52, kts. liite. Viidellä planeettapyörällä olevat ei ole kiinnostaneet.
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Täytyypä tutkia asiaa jossain välissä.
__________________
SISU SA-150 4X4 TOYOTA 4RUNNER LN130 x2 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Loota ois paketissa..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rojekt Bj 42 Soft Top Exo Cage | Kauttu | Maasturiprojektit | 230 | 01.12.2018 21:43 |