![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nostellaan tätäkin. Kokeneille tuttua mutta jos sattuu olemaan joku tulokas palstalla niin voi lueskella ja opiskella. Itsellä patrollissa 1=4,222 Hidaspuoli= 5,2 Perät= 5,29 Tästä siis syntyy kokonaisvälitys 116 nuin pyöristellen ja renkaina tällä hetkellä 38,5
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itellä 2.52 x 2.01 x 4.56 = 23.1.
Ja hyvin pelaa 38,5" renkaalla. ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jeepissä automaattilaatikolla vakioturbiinilla pikkupuolen ykkönen on 2.45 x 2.72 x 4.56 = ~30,4 ja alla 33" renkaat. En ole jäänyt jalkoihin kadulla, ja metsässä menee tarvittaessa riittävän hiljaa tyhjäkäynnillä/ pintakaasulla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ykkösvaihde = 5,14
jakovaihteiston hidas puoli = 2,268 (ilmeisesti) perävälitykset = 4.88 eli kokonaisvälitys 56,88 renkaina 33" tai 35" Määrätietoisella ajotyylillä on välitykset riittäneet. ![]() Enkä haluaisi ison puolen välityksiä yhtään hitaammaksi. Viimeksi muokannut Repro : 10.02.2022 12:12 |