Broidi tilas omaan Foresteriinsa kanssa 2" korottavan setin. Jos oikein ymmärsin niin siinä pudotetaan apurungot edessä ja takana alaspäin ja jousien päälle tulee palikat. Mahdollisesti viikonloppuna tuo asennetaan Foresterin alle. Ei se siitä kyllä yhtään sen maastokykyisempää tee kun siinä on aivan paskat joustot. Eikä se luistonestojärjestelmä ole kovin kehuttava. Renkaina sillä tais tällä hetkellä olla jotkin AT renkaat koossa 235/65-16.
Ulkonäöllisesti siitä tulee kyllä hyvännäköinen. Ainakin mitä noita kuvia näki netistä.
Mietin myös jospa tilaisi tuohon omaan bimmeen kanssa korotuspalikkaa. Katselin, että vetarit ois tällä hetkellä suorat kun auto seisoo paikallaan, joten kyllä sitä hieman voisi korotella. 50mm korotuksella ulosjousto puuttuisi melko täydellisesti, koska iskarit rajoittaa ulosjoustoa. Pitäs saada pidemmät iskarit tai iskareihin korotussarja, eikä sellaisia taida olla oikein tarjolla. Joten varmaan 30-35mm ois sellainen ainoa järkevä korotus. Foresteri taas eroaa sen verran bimmestä, että kun Foresterissa laittaa korotuspalat sinne etupään ja takapään apurungon väliin niin se koko akselisto rakenne tippuu alaspäin ja kori nousee ylemmäs. Bimme ei ole tälläistä systeemiä käyttänyt. Foresterin osalta tuollain korottamalla siihen apurungon alle ei tule yhtään sen enempää maavaraa, mutta kori on tietenkin korkeamalla ja kaikki muukin mikä ei ole apurungossa kiinni. Eikä tuo kovin kallis korotus näyttänyt Foresteriin olevan kun noin sen korottaa.
|