![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Ymmärtäsin mosan vaihdon jos modernisois vaik mäyris Volvon.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Metsäajoa jos miettii niin jakolaatikon välitys on konetehoa tärkeämpi, mutta jos tekniikan vaihtoa on tekemässä niin kannattaako silloin nähdä vaivaa laitamalla huonompi ja ostohinnaltaan kalliimpi kone? Sillä tässä muitakin vaihtoehtoja esitettiin. Tuollainen M57 vakiona on halpa ja varma. Tehoa on varmasti tarpeisiin ja jos tuntuu että ei riitä lisää on saatavissa. Viimeksi muokannut Hcet : 03.11.2021 17:19 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mun idea olikin olla vaihtamatta konetta, hommata sopival koneel auto, vaihtaa vaikka välityksiä jos intoa on. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Silti kone ideaa annoin alkuperäiseen aatokseen sen sijaan että olisin neuvomassa kuinka kannattaa tehdä. Rakentaminenhan se näissä hommissa on yksi suurista iloista. Se jos sinä olet loppu autoihisi etkä jaksa rakentaa ei meinaa etteikö muilla voisi olla intoa ![]() Ei ole yhtä oikeaa autojen rakentelussa. Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut Hcet : 03.11.2021 17:38 |
|
|||
|
|||
![]()
Noniin täälähän on tullu paljonäkemyksiä. Eihän se "järkevin" vaihtoehto oo lähtee ko. projektiin mutta tommosen alusta loppuun projektin aijon joskus tehdä. Syy ei oo se että pääsen ajaa autoo vaan just se rakentamisen "riemu" ja sitten tietää mitä se auto on syönyt kun kaiken on purkanu ja kunnostanu ja iskeny takas kasaa😌 ja se miks konetta erikseen mietin ni on jo pari kiinnostavaa koppaa tullu vastaa mitä myyty ilman moottoria tai kiinnileikanneen kanssa niin että aatellu et jos moottori erikseen pitää ostaa voi senki valita.. ja täytyy sanoo että tuo m57 bmw alko kyllä kiinnostelee!
|
|
|||
|
|||
![]()
Mä oon aikaisemmin päivittänyt autoja eri koneilla kuin alunperin. Nyt saatavil olevat autot on mun makuun koneiden puolesta tarpeeksi hyviä jos kuluja ei lasketa. Hidasajossa, jossa off road piirteitä, olen eniten kaivannut lyhyitä välityksiä.
Netis on videoita kun jotkut on tehnyt Patroleista tehoversioita: https://youtu.be/8gOfxaDETGI Bemarin konetta on myös: https://youtu.be/e4dRLBG36to Kauheista tehoista ja muutoksista ei ehkä Suomes leimal tykätä. Jos saa ajaa vaan metsäs, ehkä ei kovin isoja tehoja tarvi. Jos mäkin saisin katulaillisena tehomallin vehkeen kuten noi Patrolit, ni onhan ne makeita. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja ainahan voi olla tehot kadulle ja "radalle" ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mutta sen v-8 ääni on hieno.jos niin kun fiiliksiä hakee.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sevy astro 4x4 tms?? | könpiä | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 11.02.2020 19:35 |
Myydään Tojo Rj 70 | jokkerix | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.09.2010 13:44 |
m:sevy isolohko venakopat ym... | volvolet-sugga | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.01.2008 21:35 |
Tojo 12H-T | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2005 22:48 | |
Tojo BJ 40 | O/M/V Muut | 2 | 14.06.2005 14:24 |