![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Niitä on silloin muitakin laitettu jäykälle, mut saattaa olla ihan hiacen perä otteessa vaikka ois mikä paikassa.
__________________
Liian monta ikuisuusprojektia... |
#2
|
|||
|
|||
![]() Vähän ohi aiheesta....Lainaus:
Noita n. 60-80 hv diesel- hiacen yli 500 tkm ajettuja periä katsastettiin amerikasta tuotuina "isoina-" perinä, pulttijako meni suoraan johonkin merkkiin, muistaakseni chevyyn piti tehdä uusi jako? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hiace/Hilux pulttijako on 5x114,3mm eli 5x4.5", sama jako siis kuin suuressa osassa Amerikan Chryslerin tuotteita sekä Amerikan Fordin tuotteita, kuin myös AMC/Jeep osastolta tätä löytyy. Vaihtoa aikanaan varmaankin tehty hyvin paljon sen takia, että se toyotan 8" perä on aika vahva ja niitä oli todella paljon. Nythän niitä ei juurikaan ole, kun romut on melkeinpä kaikki laivattu afrikkaan. Itsellä olisi tarve 2wd hiluxin banjolle, ilman murikkaa tai murikan kanssa mutta vetoakselit olisi oltava. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron vetotavan valot | Teemus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.03.2018 08:05 |
Hj muutos/poikkeuslupakatsastus | Haggiz | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 25.03.2017 21:11 |
soa muutos | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.08.2009 11:34 |
N2 muutos N2G | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2006 19:41 | |
Muutos M1G luokkaan... | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.01.2003 12:25 |