![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainoastaan poikkeusluvalla saanut, jollei samaan mallisarjaan ole kuulunut jäykkäakselista versiota. Tai sitten muutos on tehty ennen '93, jolloin pykälät tiukentui melkolailla. Samaan sarjaan kuuluu autot missä vakiokoko jotain 225/70 R16 luokkaa ja otteella 38" renkaat. Niitä ei ole saanut edes poikkeusluvalla, vaan ovat ajalta ennen vuotta '93.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Määräys sanoo:
1.2 Määritelmät Tässä määräyksessä tarkoitetaan: 5) akseliston perustyypillä jäykkää akselia, pendeliakselia, puolijäykkää akselia ja erillistuentaista akselia; 3.10 Akselisto ja alusta Akseliston tai akseliston osien vaihtaminen on sallittua samaan mallisukupolveen kuuluvan ajoneuvon akselistoon, mallisukupolveen kuuluvaan ajoneuvoon tarkoitettuun akselistoon ja akseliston osiin tai akseliston perustyypiltään vastaaviin ajoneuvoihin tarkoitettuihin akseleihin tai akselistorakenteen muutososiin, jos: Eli käsittääkseni vaatii poikkesluvan jos mallisarjasta ei löydy.
__________________
Harbor Cruisers |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No tuossa hilux-tapauksessa sitten onnistunee, kun nuo vanhat hiluxithan on nelikoina jäykillä akseleilla.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hilux ln110 jäykistäminen on onnistunut siksi, kun samaa mallisarjaa on ln105 jossa jäykkä akseli.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mihinhän tuota kohtaa edes tarvitsee soveltaa? Vaikka vm. -30 rodi, nelipyttysessä ei oo tehoo paljo pskaakaan, eli painotehosuhde on yli 20 kg/kW, se saa pienentyä arvoon 12 kg/kW ilman mitään muutoksia kun vertailuautoa ei ole (lättäpää tuli myöhemmin).
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
En muista enää. Voi olla että on tehty jo 90-luvun alussa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron vetotavan valot | Teemus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.03.2018 08:05 |
Hj muutos/poikkeuslupakatsastus | Haggiz | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 25.03.2017 21:11 |
soa muutos | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.08.2009 11:34 |
N2 muutos N2G | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2006 19:41 | |
Muutos M1G luokkaan... | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.01.2003 12:25 |