![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Korin keski- ja takaosan koteloihin alahelmoihin asti pääsee käsiksi yllättävän hyvin kun takaverhoilut on poissa paikoiltaan. Putsailin tinnerillä ja terässiklillä lähes kaikki vanhat kotelonsuojavahat pois ja karhunkielellä vielä lopullinen hinkkaus.. ..epoksi/uretaanikerroksia varten. Tuolleen tuli hyvin suojattua hitsauskohtien saumat myös sisäpuolelta ja uretaaniin pitäs vaimennusmattokin imaista tiukkaan kiinni. Tuommosta CTK:n 2,2 mm mattoa pitäisi n. 13-14 neliötä rullata kattoon, lattiaan, seiniin ja oviin. Ainakin näin alkuun tuntuu suht vaivattomalta tuo maton asennus jopa kattoon ja tuntuu imaisevan kiinni kuin tauti..
__________________
BJ75 SLCK #274 Viimeksi muokannut Jull : 25.02.2023 20:21 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tuonne alakoteloiden peltisaumoihin kannattas ruiskuttaa kunnolla tunkeutuva kotelosuoja.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Joo ilman muuta lopuksi kunnon kotelosuojat ruiskutellaan..
__________________
BJ75 SLCK #274 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tyhmyyttä olis jättää äänieristämättä tässä vaiheessa, muutaman sadan €uron ja päivän työpanoksella saa ihan eri fiiliksen auton sisään.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Siriuksen umpiot?
Mites kiinnitysrinkulat istuu? HJ:ssa jää kuulemma löysäks. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
On Siriukset. Enpä ole vielä rinkuloita testannut, RJ:ssä aikanaan samat Siriukset kiinnittyi kyllä tiukasti.
__________________
BJ75 SLCK #274 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Halvempanakin oisi noita levyjä saanut, mutta tuota Ctk:n liimapintaa tuntuvat pitävimmäksi kehuvan, joten siihen ihan mainoksen uhrina päädyin. Toivottavasti eivät ensimmäisillä helteillä tipahda niskaan..
__________________
BJ75 SLCK #274 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ehdottoman hyvä nyt vaimentaa mukava ajella sitten.mistä tuota levyä saa ja minkä hintaista oli?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Kun alat akseleita kasata, niin kannattaa eteen laittaa ne casterkorjauspalat. Mulla 75:nen oli 2" jousilla ja tuulisella kelillä sellanen, että sai koko ajan ohjata nopeasti vastaan. Palojen kanssa tuli paljon vakaammaksi ajettavaksi.
Euro4x4:stä jos ostaa palat ja ne naulat, niin nauloissa on kantaa liian vähän, mutta 3-4 prikkaa kun laitto alle, niin ne istu tiukasti palojen liian isoihin reikiin. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tuolta tilasin. Taisi maksaa 328 euroa tuo vajaa 14 neliömetriä kotiin toimitettuna. Löytyy Suomestakin, mut sen verran kalliimpana (n. 70 €), että meni eurot Britteihin..
__________________
BJ75 SLCK #274 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Bj75 pakettiauton "kovat" takapenkit | Erion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.06.2018 08:51 |
| Nopeusmittarin vaijeriin "" T-kappale"" Hodarin automaatin päivitykseen | BJ-40/76 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.04.2015 22:05 |
| Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
| "nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |