![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Maalattuja keulan osia hain jo talteen. On kyllä ihan nappisävy omaan silmään tuo 6H9. Luonnossa on vähän tummempi kuin ainakin oman läppärin tai puhelimen näytöltä katsottuna.
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
On kyllä semmoista karkkia nämä kuvat et huh. Täällä ainakin odotellaan kovasti kun alkaa menee nippuun.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pisteet kiiltävästä väristä.
Mattavehkeet on kuin etukäteen tuhoontuomittuja. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
On kuin tehtaalta tulossa.
Mahtuuko sulla sivuvilkku snorkkelin kanssa? Ite laitoin alempien lokarien takareunoihin uudempien toitsujen neliskanttiset mallit, kun ei muuten mahtunut. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei mahdu. Eipä tullut aiemmin mieleen, mut oiskohan nuo sivuvilkut voinut nykyään jo jättää kokonaan pois..
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kopassa kittailut pääosin tehty ja hioväri jo pinnassa, pintamaalin ruiskutus ei enää kovin kaukana..
__________________
BJ75 SLCK #274 Viimeksi muokannut Jull : 19.08.2020 17:28 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Vaihteistonkin parissa aikaa kulutettu. Kytkinakseli piti siis vaihtaa H-moottorin kymmenspooriseen ja lyhyempään kuin B-moottorin vastaava on. Samalla vaihdoin kaikki puretut laakerit uusiin, vain pääakselin rattaat jäi purkamatta, joten sinne jäi entiset neulalaakerit paikoilleen.
Kytkinakselin neulat vaseliinin avulla paikalleen. Sivuakselin etulaakeri tuli Tamgearsilta tuommonen vahvempi. Takalaakerin laitoin alkuperäisen uuden, sinnekin olisi tuota vahvempaa saanut mutta olisi vaatinut koneistamista ym. Tuossa aiheesta enemmän: https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=163289 Päälaatikko siis melkolailla valmis. Jakolaatikko piti mennä uusilla laakereilla helposti nippuun, mutta hitaan puolen rattaasta ja takakardaanin akselista löytyikin ylläri. Lienee joskus käynyt vähillä öljyillä, tosin mitään muuta merkkiä en öljyn puutoksesta löytänyt.. No varastosta löytyisi RJ:n vastaavan laatikon sisukset ihan kelvollisina. Erona vain, että hidas välitys on tiheämpi, eli parempi vaan.. Vai tietääkö joku jotain syytä miksi ko. muutosta ei voisi tehdä?
__________________
BJ75 SLCK #274 Viimeksi muokannut Jull : 23.08.2020 12:07 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Bj75 pakettiauton "kovat" takapenkit | Erion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.06.2018 08:51 |
Nopeusmittarin vaijeriin "" T-kappale"" Hodarin automaatin päivitykseen | BJ-40/76 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.04.2015 22:05 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |