![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Itse tekemällä tietysti sais just semmosen ku tarvii mut siihen ei nyt ole mahdollisuutta. Eli tehdastekoinen yksakselinen ois kiikarissa.
Jos nyt oikein tuolta aiemmin tulkitsin niin rengaskokoa saa kasvattaa 51mm tai 10%. Mut mites korotus muuten? Saako jousipakan ja akselin väliin laittaa korotuspalikan? Ja pitääkö nämä muutokset käydä sitten erikseen konttorilla näyttämässä? Vai kaatuuko homma johonkin pykäläviidakkoon ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää omavalmiste. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Metallityötä / bracketin valmistaminen | Puukkilainen | O/M/V Muut | 0 | 16.06.2015 20:27 |
| Peräkärryn sumuvalo | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.02.2014 17:10 |
| Peräkärryn max rengaskoko | Harde | Chit-Chat | 20 | 10.12.2011 01:19 |
| Peräkärryn akselintuenta | Pertura | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 25.01.2011 22:05 |
| Jos peräkärryn rakentaisi | Masu | Chit-Chat | 6 | 23.03.2007 22:02 |