![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mitäs näillä koukuilla saa nykyään kiskoa siviilissä? Esson baarin asiantuntijoiden mukaan ei mitään? Sisu sanoo että saa vetää max 4000 kg kärryä. Jos kärryn pyörissä on hydrauliveto, niin max 12000 kg.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Itse tekemällä tietysti sais just semmosen ku tarvii mut siihen ei nyt ole mahdollisuutta. Eli tehdastekoinen yksakselinen ois kiikarissa.
Jos nyt oikein tuolta aiemmin tulkitsin niin rengaskokoa saa kasvattaa 51mm tai 10%. Mut mites korotus muuten? Saako jousipakan ja akselin väliin laittaa korotuspalikan? Ja pitääkö nämä muutokset käydä sitten erikseen konttorilla näyttämässä? Vai kaatuuko homma johonkin pykäläviidakkoon ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää omavalmiste. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Olisi ylimääräisenä...
Omavalmiste peräkärry, perälauta entinen mutta rekisterikilpi lommoisena tallella....
![]() -Maksoin aikoinaan 300€, sillä lähtee kuka hakee... ![]() YV-yhteydenotot... ![]()
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eikö kukaan tiedä ![]() Saksassa saa tolla uaz;in koukulla kiskoa 3500kg jarrullista tai koukun valmistajan salliman uudemmissa autoissa Vanhoissa rangerovereissa on se laki vielä voimassa jos koukku on alkuperäinen et niin paljon ku rangeri jaksaa liikkeelle kiskoa ja max nopeus 60mh tai jarrullinen kuten lakimäärää. Näin sanoi saksalainen kun kysyin asiasta ja hänellä oli myös vanha range rover jota käytti veneen siirtelyyn kun uudella ei saanutkaan kiskoa enää Se pitäis löytää se lakipykälä jossa puhutaan kytkennän yhteen sopivuudesta, joskus oli et "vbg-kita" mallin vetosilmää ei saanut laittaa tollaseen proton koukkuun, mutta jos sen vaihto traktori mallin silmäksi sai kiskoa koukun/auton sallimuksen verran. Eihän aikanaan ollutkaan mitään muita vetolaitteita ku noita proton mallin koukkuja Edit: pollarit ei asiasta tiedä mitään oon niiltä kysyny ja ei osannu sanoa laista mitään, ku et heidän mielestä ei kelpaa, mutta tunnistaako tavan koppalakki eroa dolly ja normaali kidan välilläkään kattomalla
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Viimeksi muokannut Nikuzai : 09.07.2020 20:14 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
^^^^^^
No jos koukun tyyppikilpi on luettavissa niin sen saa vetää mitä siinä seisoo Ja tämä siis kytkentä katsastettuna? Nykyään tuolla ei enää saa mitään etua kun ns.normikoukkuja on bernerin painoille, eli 350kg aisapainolle.. Eli jos vaivautuu tekemään trailerin, niin kandee laittaa siihen se s350 kg vetopää niin saa maksimi painot, jos vetoauto sen sallii. Oikein tiukkaan kun tekee yhden koneen trailerin niin 3500 kg kantavuus on lähellä mahdollista... E. Ja tietty mitoittaa se niin että se myös kestää sen. 350kg koululla on aika paljon painoa aisalla heti telin edessä...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 10.07.2020 01:14 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sisun koukussa ei ole varmaan koskaan mitään kilpeä ollutkaan..???
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mitä tää käytännössä tarkoittaa? Velsa perään ja konttorille arvuuttelemaan velsan rungon numeroa
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Erilliskytkentäkatsastus. Siitä oli jo puhetta tässä ketjussa.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tuskin kuitenkaan mitään maatalouskärryä saa katsastettua, saattaa tulla aisapainot kohtuu suuriksi...
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkäs tuo homma nyt menee tehdastekoisissa kärryissä ja niihin tehtävissä muutoksissa. Hankinta edessä ja joku ratkaisu pitää keksiä että saa kärryn kulkemaan edes jotenkin järkevässä asennossa takana.
Renkaat tietysti vaihtoon niin siitä saa pikkusen apuja, max 51mm isommat niin pari senttiä siitä. Mikäli löytyy tuon verran suurempi koko. Näkyy lähes kaikissa olevan 155R13 vakiona. Pitää tutkia mikä on tarjonta vai joutuuko kasvattamaan vannekokoa tuumalla. Jousien ja akselin väliin kai saa tunkea korotuspalikan? Tällä saisi helposti 5 senttiä. Mut mites toi vetopää... Saako alkuperäisen vetopään korvata? Eli alkuperäinen näyttäisi tältä: Voiko tuon napata irti ja korvata tuollaisella aisan päälle pultattavalla? |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Saa vaihtaa, mut kiinnitys aisaan pitää olla aisanvalmistajan hyväksymällä tavalla. Ja kaikki mahdolliset välilevyt myös hyväksyttyjä.
Jenkkimalliset koukut hyviä, saa aina sopivalla dropilla olevan kärsän. Kulkee kärryt suorassa. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Voihan tuohon laittaa korotuspalan tuon kytkimen ja aisan väliin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Metallityötä / bracketin valmistaminen | Puukkilainen | O/M/V Muut | 0 | 16.06.2015 20:27 |
Peräkärryn sumuvalo | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.02.2014 17:10 |
Peräkärryn max rengaskoko | Harde | Chit-Chat | 20 | 10.12.2011 01:19 |
Peräkärryn akselintuenta | Pertura | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 25.01.2011 22:05 |
Jos peräkärryn rakentaisi | Masu | Chit-Chat | 6 | 23.03.2007 22:02 |