Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2020, 14:40
_samppa_ _samppa_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.04.12
Sijainti: ruuhimäki
Viestit: 403
Perusasetus

Vielä valokuvia

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20191126_184924.jpg‎
Views:	873
Size:	251,3 Kt
ID:	94567   Click image for larger version

Name:	20191126_185045.jpg‎
Views:	856
Size:	150,5 Kt
ID:	94568  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.03.2020, 14:57
_samppa_ _samppa_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.04.12
Sijainti: ruuhimäki
Viestit: 403
Perusasetus

Seuraavaksi olisi edessä akselipäivitystä. Sain kaverilta muutamalla kympillä 160 patrollin etuakselin, johon olisi tarkoitus laittaa king capin 4.875 välillä oleva murikka ja siirtää murikka apparin puolelta kuskin puolelle. Olen jo projektia aloittanut purkamalla akselin ja miettimällä kuumeisesti miten osaan asemoida kääntökuulat oikein. Siihen keksinkin jo ratkaisun. Siittä kuvia kun homma etenee.
Taakse ostin pajeron lukkoakselin samalla välityksellä, mutta haku sovittu vasta 12 viikolle. Samoin turvakaari putket hommattu ja pohjapanssarointia/takapuskuria alettu suunnittelemaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20200219_185313.jpg‎
Views:	880
Size:	235,4 Kt
ID:	94569   Click image for larger version

Name:	20200219_185359.jpg‎
Views:	889
Size:	156,9 Kt
ID:	94570  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.03.2020, 16:09
_samppa_ _samppa_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.04.12
Sijainti: ruuhimäki
Viestit: 403
Perusasetus

Noiden tulppahitsien irroitukseen jos jollain on hyvä vinkki ni otetaan ilolla vastaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20200301_160718.jpg‎
Views:	997
Size:	334,1 Kt
ID:	94571  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.03.2020, 16:23
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _samppa_ Näytä viesti
Noiden tulppahitsien irroitukseen jos jollain on hyvä vinkki ni otetaan ilolla vastaan.
Ihan porakoneella, ensin vähän pienempi reikä ja siintä aina suurempaa kohti, ja nykyään on tosi hyviä porakoneeseen tarkoitettuja leikkaavia teriä.
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria

WUOKSI OFF ROAD
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.03.2020, 16:29
_samppa_ _samppa_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.04.12
Sijainti: ruuhimäki
Viestit: 403
Perusasetus

Tommosilla wurtin myymillä yrittänyt, ni hajoo vaan terät ja juurikaan naarmua saa aikaiseksi.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20200301_162604.jpg‎
Views:	957
Size:	126,6 Kt
ID:	94572   Click image for larger version

Name:	20200301_162637.jpg‎
Views:	994
Size:	146,9 Kt
ID:	94573  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.03.2020, 17:18
_samppa_ _samppa_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.04.12
Sijainti: ruuhimäki
Viestit: 403
Perusasetus

Jatketaas vielä kun alkuun päästiin. Tekniikan kanssakin on pieniä murheita ollut.
Valokytkimen uusin pari vuotta sitten. No nyt alkoi taas valot sammuilemaan kesken ajon. Tällä kertaa oli liitin sulanut.
Tein valoille releohjauksen bilteman lisävalo releillä.
Sitten alkoi hylkimään nelivetoa pois päältä kesken ajon. Tätä tehnyt jo jonkin aikaa. No uusin kepin vivuston, muttei auttanut, seuraavaksi tukin lukuisia alipainevuotoja. Ei auttanut sekään. Se saa nyt olla noin. Kulkee kapeilla nastapyörillä hyvin takavedollakin ja keskitytään tohon patrollin akseliin. Ilmeisesti katkeavan vetarin alipainekello kaput.
Sitten oli öljyvuotoa. Vaihdoin venttiilikopan tiivisteen. Niagaran putous konen kupeesta loppui, mutta vielä vuoti jostain. Säikähdin jo että kampuran stefa, mutta onneksi syyksi osoittautui öljynsuodattimen jalka. Tiivisteet hyllyssä odottamassa öljynvaihtoa, ni laittaa sitten samalla.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.03.2020, 18:52
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _samppa_ Näytä viesti
Sitten alkoi hylkimään nelivetoa pois päältä kesken ajon. Tätä tehnyt jo jonkin aikaa. No uusin kepin vivuston, muttei auttanut, seuraavaksi tukin lukuisia alipainevuotoja. Ei auttanut sekään. Se saa nyt olla noin. Kulkee kapeilla nastapyörillä hyvin takavedollakin ja keskitytään tohon patrollin akseliin. Ilmeisesti katkeavan vetarin alipainekello kaput.
.
Kellon saat "ohitettua" kun vetäset pitkällä ruuvilla kellosta läpi. Pitää vaan oikeasta kohti tuikata.
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep GC vepele O/M/V Ajoneuvot 1 02.07.2016 16:06
xj & yj = "Rolling Jeep ja MacGyver kioski jeep" tare Maasturiprojektit 504 03.09.2015 06:35
Tukivarret kevyeen autoon Jammu Tekniikka & Jutustelu 20 25.01.2012 15:08
M &V: Jeep jeeppi-eki O/M/V Ajoneuvot 6 12.01.2008 18:36
M:JEEP (1:43) Ipe64 O/M/V Muut 0 09.06.2006 07:27


Sivu luotu: 19:05 (GMT +2).