![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos on rungollinen auto niin:
Rungosta puskureihin ja rock johonkin kiinni. Ei kai mikään voi toimia, jos osa on kiinni rungossa ja osa kumijousitetussa korissa? Rungottomat on sitten ihan muuta, kai vois vaikka Sikalla liimata ikkunoihin, nehän on osa jäykkäämistä? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mun vanhas sotaratsus on ollu 2006 vuodesta ulkopuoliset kaaret niin että sisällä on x-putket läpi auton ja ne on rungossa kiinni, ja taka putket oli ennen kiinni korissa ja takapuskurissa ja etu putket keulassa oli rungossa kiinni ja hyvin on tuntunut pelaava.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onko ne nyt sitten missä kiinni?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ihan etummaiset rungossa, a ja b pilarin kohdalta helmapalkissa eli korissa ja x-rungossa ja taka putket sekä että.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Epätasaista tietä vaikkapa 3000km jottain 80km/h.
Irtoisivatko toisistaan, siis koriin tai runkoon liimatut? Pikkureissuissa varmaan ihan se ja sama? |
#8
|
|||
|
|||
![]()
En ruppee kenenkään auton toimivuutta arvostelemaan ja jos arvostelin niin olen pahoillani!
Mie ainakiin haluaisin kaatotilanteessa turvanani olevien kaarien olevan kiinni jossain tosi tukevassa enkä näyttävissä peltilapuissa! |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ja onhan Mul reissu peli gr patrollissa etu lokarin nojailu raudat kiinni etupuskurissa ja kiertää lokarin kaarta kiinni helmapalkin päähän joka on korissa kiinni ja hyvin on siinäkin nää vuodet toimineet.
Ja mun räppi pickupissa on kans kaaret noi ollu kyllä on varmaan 10vuotta ku nimimerkki jv ton teki. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuon lavurin henkisesti ne siinä Mainitsemassani HJ:iissä oli. Liekö sitten pidempi koppa aiheuttaa niin paljon enempi vääntöä. Loogistahan tämätoki.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Miulla tuossa 120 Toijotassa on oksavaijerit kiinni etupuskurissa ja kattotelineessä. Yhdellä Nuapurin reissulla vajjaat 500km kesti toinen ennenkuin katkes. Pyöri niinkuin pikku tyttöjen hyppynaru aina kun vauhtii oli.
Eivät olleet samassa alusessa kiinni, eivät! |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Takaovien avautumisen voi ratkaista näinkin mutta riippuu automallista onnistuuko. Ihan täyttä ei aukea joten piti stopparia säätää.
Minulla käytössä myös tämmöinen pikakiinnikeinen putki. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutama turvakaari kysymys | kesis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.03.2015 10:39 |
muutama tekninen kysymys | Arctic Rhino | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2013 09:20 |
Pajerosta muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2012 17:37 |
King cab muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.09.2011 04:27 |
ostin nivan.. muutama kysymys? | samu3000 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.10.2005 11:01 |