![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kiitos! Ja tuntuu valaisevankin aika kivasti. Tosin vasta pimeässä hallissa pääs testaa, mutta valoa tulee just tohon katvealueeseen. Etupyörän ympäristö ei ollut pimeänä enää. Ja ei häikäise peilien kautta, kumpikaan puoli. Kyllä tota pitää päästä testaamaan pimeällä metsään.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Viimeinkin sain vararenkaan ähellettyä valmiiks. Sehän on aina ollut ilman beadlockia, eikä varmaan tollanen sliksi kovin helposti pidon takia vanteelta lipsuis, mut ompahan ainakin yhtenäisempi ulkonäkö.
Nyt tosin joutui luopumaan siitä ärsyttävän hienosta 14" pölykapselista joka oli pitämässä liinoja paikallaan, no kyl ne tuolla beadlockin allakin pysyy. Ja on kätevästi saatavilla. Nyt sitten vaan agressiivisesti odotellaan postipatea, että sais jarrut kasata.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Miten kilvenvalo on toteutettu? Onko se ja piuhat ylimmän putken sisällä, vai miten? Vaiko vielä toteuttamatta...
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pimeällä kilpi on hyvin valaistu ja valot on kuitenkin putken keskilinjan sisäpuolella ettei oo moksiskaan vaikka puita pain on pakitellut.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso Viimeksi muokannut veijon-esso : 24.10.2019 10:52 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Okei, olivat niin hyvässä suojassa etteivät ylemmissä kuvissa näkynyt lain.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Vähän lehtijousirallia pitkästä aikaa.
Etujousi irti: Ite jousen puslat oli hyväkuntoiset, laittelin niihin joskus 10v sitten uretaanipuslat ja edelleen oli ihan tikissä. Mutta riipukkeen pusla ihan muussina vaikka samaan aikaan vaihdettu. Se onkin aika pieni halkaisijaltaan ja näiden tunnettu heikko kohta. Uusi pesä puslalle, menee samanlainen pusla nyt kuin jousessa. Ja rasvattava pultti, ehkei juutu niin kuin vakio oli ruostunu täysin jumiin puslan holkkiin ja piti sahata poikki. Onhan noilla kokoeroa. Jousen takapään puslan holkki oli vähän huonossa hapessa. Meinasin ruveta putsaamaan... Mutta puslaboksissa oli holkkeja vaikka muille jakaa. Uutta siis tilalle vaan. Sinne se uus palikka istahti, melkoinen ähellys oli vaikka paikka näyttää helpolta oli se melko ahdas. Lopuksi aloin visioimaan vahvikkeita ja "ohjurisuksia" etukorvakkeisiin. Aika ruvella oli ja materiaalia hävinnyt. Noi latikat on tarkoitus boksata umpeen sopivalla latikalla, että erillisistä korvakkeista tuleekin sellanen laatikko. Mutta tohon suunnitteluvaiheeseen jäi, muhikoon ajatus yön yli.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso Viimeksi muokannut veijon-esso : 28.10.2019 10:22 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Saiko noita jousen puslii irrallaan vai onko ostettava koko setti mist jää nuo pienet puslat vaan yli?
ja saiko puslii suomest vai otittko ison veden takaa?
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
| M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
| O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
| M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
| m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 | |