![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla sirio 3000. Tyytyväinen oon ollu. Hiluxin konepellissä, siitä sen metässä hyvin näkee. Toiseen suuntaanhan se jalka ei sitte anna periksi. Jos vaikka pakkia tarttee ja sopivasti oksa vääntää. Onhan se katto vähän arka paikka.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sirio 5000 on hyvä antenni wannabee maantie offarille mutta metsässä se särkyy. No 50cm jalan yläpuolelta kun taivuttaa nii ehkä pääsee jo puun ali ilman et jalka tai 'käsiranaatti' särkyy. Siksi ehdotin tuota alajousella olevaa mallia. Mut käytön mukaan pankee antenni. Mikään ei oo idioottivarma.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on sirio turbo 3000 suzukin katolla ja muutaman venäjän reissun ja kotimaan kurvailun on kestänyt hyvin. Peruuttaen sen voi saada poikki mut taaksepäin se kaatuu kyllä puihin osuessaan, niin tiukkaan sitä ei kyllä saa kiristettyä etteikö kääntyisi nivelestä. Kopioin Tollukalta vielä vetojousen siihen, niin vähän löysällä jättäen se ponkaisee itse pystyyn eikä jää kumolleen. Suosittelen. Aluksi se oli mulla tuulilasin edessä oikeassa reunassa, mutta siinä swr:t oli melko huonot. Nyt katolla suht hyvät.
|
|
|
||||
|
||||
|
Täällä kans 3000, ollut 4 maasturissa, yhdessä rattikatosta johtuen konepellillä ja muissa katolla. Hyvin on hittiä kestänyt, eli ei tuota ihan pikkupusuilla mäsäks saa
niinkuin ylemäpä todettiin niin jalka antaa myöten ennen kuin mitään särkyy, loistava yleis-piiska
|
|||
|
|||
|
Onkos kukaan asennellut tuollaista: https://www.prepostt.com/tuotteet.html?id=5/760786
Kehuvat kestäväksi, onko kokemuksia? |
|
|
||||
|
||||
|
moi!
itellä ollut jo vuosia sirion mag 145 magneetti jalalla...monet ladogat kiertänyt ja kokenut. tyytyväinen ollut. taipuu ja joustaa joka suuntaan. piiskan saa vedettyä 360 astetta, eli "palloksi" ei hajoa ![]() http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?v....ml145&tuote=Y //janne
|
||||
|
||||
|
Olenpa näköjään unohtanut vastata tähän. Siirsin antennin jerry-kannujen taakse, lähes keskelle kattoa ja päädyin takaisin SIRIO NEW DELTA 27 -antenniin (esim. https://rxtx.fi/sirio-new-delta-27-m...nni-95cm-jousi). Logiikkana tässä on että jos antennissa on alakela (esim. Sirio Turbo 1000 ja 3000) niin se jää alumiinisen bensakannutelineen taakse ja heikentää lähetystehoa. Tuo Delta 27 on puolestaan käämitty niin että johdinta on enemmän antennin yläpäässä joten kannujen pitäisi vaikuttaa suhteellisen vähän.
Vertailua olisi ihan kiva tehdä muidenkin asennusten ja antennien kanssa, mutta eipä ole saanut aikaiseksi. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Automaattisen hitsausmaskin valintaa | offroadjouni | Chit-Chat | 41 | 19.02.2019 09:03 |
| hitsauskoneen valintaa | örvelö | Chit-Chat | 20 | 17.10.2017 18:26 |
| Vuokralle tarjotaan LA/PR27/CB-radion antennin viritys | T3Syncro | O/M/V Muut | 0 | 14.10.2011 19:25 |
| Flektin anturin asteluvun valintaa | Krisse | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.07.2010 17:47 |
| LA-antennin paikka, revisited | Tapsa_ja_Dumbo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.05.2004 06:33 |