![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mikähän noissa suikan jarruissa on ku tuntuu ilmaa olevan ajoittain? Välillä menee puoleenväliin poljin ja sitten kyllä taas hetken normaalin tuntunen. Eteen vaihettu kengät ja takana oli hyvässä iskussa, haulla koittanu ettii ja tehnytki silleen miten on kerrottu eli säädetty joka pyörä silleen että ekasta säätörullasta tiukataan niin että laahaa ja siitä vähän takas, seuraavalle rullalle sama + muihin pyöriin sama toimen pide. Jarrut pelittää hyvin ja pysähtyy mutta ilmaa valuu johonki/paine häviää, jokanen sylinteri käyty läpi eikä vedä tiivisteistä ainakaan ulospäin mitään ja pääsylkkä purettu ja katottu! Imurilla ilmattu kaikista 3 nipasta ja kuormaventtiilistä. Mutta mikään edellämainittu ei ole toiminu 2pv pitempään. Nesteen pinta pysyy samana eli ei linjatkaan vuoda. Virittelin myös nestesäiliön korkin tilalle toisen korkin venttiilillä ja työnsin 2bar ilmaan järjestelmään eikä ainakaan silloin paine laskenut tai vuotanut mistään mitään nesteitä. Huomannu myös nyt lumilla että ku poljin menee puoleenväliin niin etujarrut heikkenee ja takaset menee lukkoon Olikoha tarpeeks epäselvästi kerrottu ![]()
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Aika mystisen kuulloinen vika kyllä. Yleensä jos järjestelmässä ilmaa, on poljin kumipallon tuntuinen, onko sinullakin? Eikös sulla ollut sj410? oliko edessä levyt vai rummut? Tuo välillä pidemmälle painuva poljin viittaisi jotenkin siihen, että palat/kengät jäävät liian kauas.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On kyllä aika mystinen vika. Meinasin kyllä jos nakkaa kuormaventtiilin mäelle ja koittaa sitten. Kyllä tässäkin jarruja löytyy, märällä menee tosi herkästi lukkoon lumesta puhumattakaan.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sitä kuormaventtiiliä itekkin arvoin, käsittääkseni se on se hankalin ilmattava kapistus systeemissä.
__________________
Tumpula Racing Team |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Niin lukasinki aikasemmin että sinne se ilma jäis, kovasti sieltä ollaan kyllä ilmailtu ja nestettä vaan tuntus tulevan. Sitä tankoa siitä vähän säädinki jo kun vaaterissa sen tangon ja venttiilin välissä oli rako, eipä silläkään mitään merkitystä ollut tuohon vikaan. Täytyy vaan elää tuon ongelman kanssa ja katsoa jostain tehostettua sylinteriä jos sillä poistus ongelmat. Menikös sinne balenosta ja swiftistä tehostettu vai muistanko väärin?
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuon kuormavenan skippaamisella on sitten todennäköisesti seurauksena että perse lukossa ennen kuin edessä kerkeää edes mitään tapahtua.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Pyöränlaakeri antaa hiukan myöden ja näinollen joku paloista/kengistä
hiukan kauempana mitä muut? Susnan pääsylkkä pieni ja vaatii isomman liikeradan että riittävästi nestettä siirtyy.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuuluukos sen kuormaventtiilin muovisen holkin sisällä olevan tapin liikkua yksisteen vai koko pakettina holkin kanssa? Sitä tökin niin ei ainakan kädellä tangosta käsin liikkunut mihinkään
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#11
|
||||
|
||||
![]()
85 vm 410 suzukissa ei ole sitä kuormaventtiiliä. Mutta siinä on levyjarrut edessä. Varmaanki se vaikuttaa . Kun tosiaan vanhemmissa 410 rumpujarru vehkeissä on se venttiili.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 16 (0 jäsentä and 16 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |