Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.11.2018, 15:06
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

https://www.rockcrawlersforsale.com/...27107-253.html

Tuossa olisi valmiita aihioita.....

__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.11.2018, 17:29
Sumsar Sumsar ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.16
Sijainti: Kempele, Suomi
Viestit: 727
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
https://www.rockcrawlersforsale.com/...27107-253.html

Tuossa olisi valmiita aihioita.....
Noissa on vain sellainen pieni käytännön ongelma, että tuon jälkeen autossa olisi viisi pakkia ja yksi vaihde eteenpäin. Eli napa pyörii eri suuntaan kuin vetari.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.11.2018, 17:40
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 606
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
https://www.rockcrawlersforsale.com/...27107-253.html

Tuossa olisi valmiita aihioita.....
Nuo Hummerin porttaalit olisi varmasti huomion arvoisia kuorethan joutuu kuitenkin tekemään, mutta nuo enimmät osat ainakin olisi yleisesti saatavilla.

Tarvitsee siis yhden rattaan lisää jotta saa kääntymään pyörimissuunnan
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.11.2018, 17:45
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.445
Perusasetus

käntää perä murikan ylös alasin saa samalla hi pinjonin normi perästä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.11.2018, 18:01
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 606
Perusasetus

Etuakseli on varmaan hankalampi. Alkuperäiset kääntöpäät voinee unohtaa.
Volvon kääntöpää on kai tarpeeksi tukevaa tekoa. Olkalaakereiden väli on suuri, mutta alkaa homma taas laajenemaan.




Oliko projektiin jo valikoitunut osille koneistuspaikkaa? Onko millaisia koneistus rajoitteita tiedossa?
Tekijöiltä voisi saada suosituksia toteutukseen.

Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 29.11.2018 18:10
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.11.2018, 18:30
Radis:n Avatar
Radis Radis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.12
Sijainti: Inkoo
Viestit: 344
Perusasetus

Noista mallia jarruihin: http://www.tibus-offroad.com/en/prod...lt-on-portals/


Edit: olis näemmä ollu syytä katsoo nuo linkit ensin. Tibuksiin jo viitattiinkin niissä....

Viimeksi muokannut Radis : 29.11.2018 18:39
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.11.2018, 17:39
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Kiinnostavaa. Varsinkin tuo mitsu yhteensopivuus. Jos hinta pysyy järkevänä ja kääntöpäiden sekä laakerien kesto hyvänä niin ehdottomasti kiinnostaisi tällainen sarja.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.11.2018, 21:00
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.435
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Jos hinta pysyy järkevänä ja kääntöpäiden sekä laakerien kesto hyvänä niin ehdottomasti kiinnostaisi tällainen sarja.
Paljonko on siedettävä summa?
Kuinka paljon harrastaja olisi valmis maksamaan tälläisestä sarjasta?

Pääasiassa peruskoneistusta, mutta esim vetarille tuleva hammasratas booreilla haastava/suhteellisen arvokas...
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:45 (GMT +2).