![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kovametallista vielä sen verran että jos terä on oikeeta vaurasta kovametallia niin useimmat smirkkelin kivet eivät pysty siihen. Eikä rälläkän laikat. Se valkoinen väriltään oleva kivi syö jollain lailla kovametallia. Niin ja timanttilaikat. Työstökoneissa on myös käytössä "murska" eli semmoinen vähän hassun muotoinen kovametalliterä millä voi porata vaikka katkenneen kierretapin pois.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nää on yllättänyt sunnuntai kairaajan monesti, hajoavat vaan pirun herkästi kovapalan reunasta
![]() http://m.motonet.fi/fi/tuote/773516/...rasarja-4-8-mm kaakelien kans todennut toimiviksi ja joskus naama punaisena vauhtipyörän pultteja kairatessa ihan huvin vuoks kokeilin ja yllätyin ![]() Käytössä yleensä sekalaisien lisäks 1-10 mm wurtin zebra sarja, nää ollu kohtuu hyviä, oiskohan ollu reilu 60 toi pikkusarja. Muutamaa tosin jo joutunut terottelemaan mut on noita käytettykin..
__________________
WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Luokat |
poranterä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Poranterien teroitus | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.01.2007 17:27 |