![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ettei olis 80x96x9mm, ainakin 92vm. 2.5 dieselissä on varaosanumeron mukaan katsottuna.
__________________
Harbor Cruisers |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kävin tänään mittaan mikrolla 90.5mm
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kuinka vittumainen on vaihtaa takapyörän laakerit gen2 pajeroon? onnistuuko kotikonstein? ja en jaksa ruveta söörtsillä ehtimään niin mitkä öljyt olisi parhaat tollasen sslaatikollisen auton takaperään? eikös etuperään käy normi peräöljy?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu kodista..
![]() Tarviit prässin, johon vetari mahtuu.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eli laakeri on vetarissa eikä akseliputkessa? ja normiperä öljy käy kytkettävällä lukolla olevaan takaperään?
Tämä helpottaakin paljon. Kiitoksia... nyt vain kikkoja joilla nuo laakerit vaihtaa ku ei tollasta prässiä löydy.... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jos siinä vetarissa, rälläkällä irtoo. Oisko samanlaine kiinnitys ku esim hiluxissa, lämpösovite holkki.?
Paikalleen ku laittaa niin lämmittää holkin, uppoo hyvin. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Totta. Ei tarvii prässejä, jos pilkkomalla otta osat pois.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Myös tuohon kytkettävällä lukolla olevaan perään vaatimuksena LS-öljy.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Aijaa, miksi?
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
No mä kans tuota muinoin mietin, kun huoltokirjassakin oli maininta, että pitäs tuota ls-öljyä käyttää kytkettävään perään.
Laitoin sillon kyselyä maahantuojalle ja sieltä tuli kans vastaus, että pitää olla ls-öljy. Taisipa olla vastaus vielä niin, että vaikka on kytkettävä perä, niin siellä silti on jotain kitkalevyjä, jotka sen öljyn vaatii. En oo tuota perää aukonut, niin en tiiä, mitä siellä on, mutta tuskin jaappanin insinööri tuota öljy suositusta ihan huvikseen vaatii. Ja mä oon monet vuodet tuolla öljyllä vedellyt menee ja eipä ole mitään ongelmia ollut. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mahdollinen halkaisija.
4M40 koneessa (2.8) on ainakin yksi varaosanumero tuolla sisähalkaisijalla. Tuohon -96 vuosimalliin tosin löytyi timanttitiskillä heti neljä eri varaosanumeroa, joista sattui oikea kohdalle ensimmäisellä yrityksellä.. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jep kiitos Kaveri tilas jostain ulkomailta osat ja kansipahvi murtunu, männän renkaat ylikokoa ja stefat liian isoja Saa nähdä minkä kokoset on laakerit Vaikka piti olla standardi |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |