![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Okei Pitää tutkia huomenissa tää vaihtoehto. Oli hiie hölömöö ruveta ees tekee sprintteristä maasto matkailuautoo mut tehty on ja tekniikkamurheet pitäs selättää trafin ohjeiden mukaan. Mitää suon yli/mönkimis peliä en tee mut karjalassa (venäjän puolella) pitäs pystyä kulkee kuten aikoinaan maastureilla sotatanteteita käytiin läpi.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eihän sitä tollaseen oo tilaa tehdä oikein yhtään mitään. Koko kottero vaihtoon jos ei miellytä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
On tossa tilaa kun kone ja laatikko on runkopalkkien sisällä eikä yhtää palkkilinjan alapuolella. Hiienmoinen runkohässäkkä on vaa rakennettu kaiken sen perän ympärille. Se riittäisi jos 33" sais elämää hyvin koteloon ja kaiken muun kestämään ympärillä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siihen muuten käy edellisen korimallin vetonivel, aika iso hinta ero niillä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tollainen on nelikko crafterin etujousitus, näytti olevan achleitnerin tyyppikilpi siinä välipalkissa. Voin ottaa parempia kuvia kunhan ehdin vaihtamaan kesärenkaat.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Erilainen on toi ku w903. Miusta kova luotto muutenkin ruosteen ympäröimälle autolle tehdä iskarista ylätukivarsi samalla. Mut en ookkaa insinööri ni en tajua
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tää kaveri on kuulemma eka vai ainut? näitten sprinttereiden rakentaja Islannissa. http://rallypalli.is/ Siinä vähä osviittaa et dana 60 mahtuu olee ja no 44" pyörimään muokattuna. Ihmetyttää et nelikko viton automaatin laittaa alkuperäsen tilalle? Miteköhän se sit parantu? Tämä ei tietenkään riitä trafille vertailukohteeksi kun ei oo Saksassa tehty mutta sitä en saanu selville kumpi tai kuka näitä tekee mersulla ylipäätään? Iglhault ei tee w903 versioon muokkaukset ni lie sit se oberaigner mut eiks linjastosta tuu suoraan ku vajaavetosia?
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Minusta achleitner tekee nykyään myös sprittereitä.
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Kattelin tuossa w906 korisen mersun eturipustuksia kun sitä laakerin vaihtoa suunnittelin, niin kyllä siinä aika seppä saa olla joka tuollaiseen loihtii toimivan erillisjousituksen. Tuollainen Islannin poikien tyyliin varmaan toteuttamis kelpoisin ratkaisu. Mutta miten kevyt kuormureissa meni nuo korotukset paljonko saa olla? Oliko renkailla samat kuin maastureissa? Mikä koko tuollaisessa 4wd Sprinterissä on?
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on 225/75/16 alunperin et nyt on 245/75/16 antares in deep digger ja pito on varmasti liikaa voimasiirolle. Pitää vaa istua alas ja miettiä tarkkaan et lopettaako tarpeeksi ajoissa haaveilun maastokelpoisesta sprintteristä. Jännä et mersun insinöörit omaa erilaisen ajattelumaailman mut toisaalta insinöörit tiedetään.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Teräksen kestävyys | Diskokaveri | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 01.12.2015 15:36 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |