![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Viimeksi muokannut Eris : 08.12.2017 23:47 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Manuaalisessa verkonvaihtokytkimessä on nolla-asento keskellä, minkä kautta käännetään jompi kumpi syötöistä päälle.
__________________
Jukka |
#3
|
|||
|
|||
![]()
En kyllä suosittele käyttämään kontaktoreita varsinkaan noita mitä kuvassa. Tullu tässä viime aikoina vastaan liian monta rikkinäistä joissa osa kärjistä hitsannu kiinni. Laita oikea verkonvaihtokytkin niin ei satu vahinkoja.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nyt täytyy perua puheitaan.. tarkemmin kontaktorin speksejä tutkineena todennäköisesti kärjet ovat yhtäaikaa kiinni eli ei kannata ainakaan tällä kytkennällä tehdä. Toki tämän voi toteuttaa parilla kontaktorilla ja vaihtokärkisellä apureleellä mutta varsinkin uusilla osilla taitaa kustannukset karata turhan koviksi. Eli ääni minultakin tuolle mekaaniselle verkonvaihtokytkimelle.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
On olemassa verkonvaihtoon tarkotettuja kontaktoreita, joissa rakenne on siis solenoidilla tai moottorilla pyöritettävä kiertokytkin. Aivan, siis käytännössä täysin sama vehje kun se suosittelemani mekaaninen jos siihen ruuvais moottorin akselille .) Nää on tottakai hinnan kiroissa, et edes halua tietää. - t |
#6
|
||||
|
||||
![]()
63A/230V 2-napainen verkonvaihtokytkin tilattu.Hintaa jäi rahteineen n.30€.Ebaysta löytyi moinen käikäle.
|